شمانیوز
شما نیوز

ناظم الشریعه: اردوی تیم ملی فوتسال شروع نشده، به تعویق افتاد

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال می گوید هنوز اردوی تیمش آغاز نشده به تعویق افتاد و مشخص نیست که امکاناتش فراهم شده است یا نه.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال می گوید هنوز اردوی تیمش آغاز نشده به تعویق افتاد و مشخص نیست که امکاناتش فراهم شده است یا نه.

محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت برگزاری اردوی تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر که این اردو دو روز به تعویق افتاده است و از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و اردو را تا 23 اردیبهشت ماه ادامه خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که آیا همه امکانات فراهم شده است، تصریح کرد: از هیچ چیز خبر ندارم و نمی‌دانم که البسه‌های بازیکنان فراهم شده است یا نه. ما چند بازی دوستانه هم خواسته بودیم که هیچ کدام هماهنگ نشده است و بازی‌های دوستانه ما در مرداد ماه خواهد بود. ما نیاز به حریف اروپایی داریم تا از الان آماده جا‌م جها‌نی شویم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال درباره انتقاداتی که به فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ‌ملی مانند دعوت نشدن چند بازیکن خوب لیگ گذشته یا دعوت از چند بازیکن شیرازی، گفت: بازیکن شیرازی ما میثم برمشوری بود که در اردوی قبل هم حاضر بود یا احمد اسماعیل پور و افشین کاظمی را به تیم ‌ملی دعوت کردیم که آنها هم عملکرد خوبی در گذشته داشتند. تنها بازیکن جوان مقاومت کرج را دعوت کرده‌ایم که فکر می‌کنم عملکرد خوبی خواهد داشت.

ناظم الشریعه همچنین درباره این که گفته بود مسابقات لیگ دسته یک را زیر نظر دارد، اما هیچ بازیکنی را دعوت نکرد، گفت: آنها در کوران مسابقات هستند و اگر هر بازیکنی را دعوت می‌کردم تیم و بازیکن ضرر می دیدند. البته بازیکنان لیگ نه بسیار خوب و نه بسیار بد بودند.

او در پایان درباره وضعیت تیم‌های مانند ازبکستان و تایلند که باید در جا‌م جها‌نی حاضر شوند، گفت: آنها برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند و روز گذشته هم مقابل هم صف آرایی کردند. ما از روز سه‌شنبه نخستین جلسه تمرین‌مان را آغاز می‌کنیم و پس از آن بر‌نامه‌ریزی مان دقیق‌تر می‌شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied