شمانیوز
شما نیوز

سرمربی تیم ملی تکواندو: به خودم نمره 20 می‌دهم

شما نیوز: سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای موفقیت تیم ملی تمام توانم را گذاشتم و برنامه‌ای نبود که اجرا نکرده باشم، به همین دلیل به خودم نمره 20 می‌دهم.  

فریبرز عسگری در نشست خبری فدراسیون تکواندو پس از حضور ملی پوشان در المپیک لندن اظهار داشت: به اندازه 10 ماه سرمربیگری تیم ملی در دلم حرف دارم که نمی توانم خیلی از آنها را امروز مطرح کنم.

وی افزود: در همان روزهای اول حضورم در کادرفنی تیم ملی به رسانه ها و کارشناسان اعلام کردم که با حضور در تمرینات تیم ملی انتقادات خود را به من برسانند، اما خیلی‌ها بدون آنکه در تمرین حاضر شوند از نحوه تمرینات تیم ملی ایراد می گرفتند. من نمی دانم برخی از دوستان که حتی یک جلسه تمرین تیم ملی را هم ندیده‌اند، چگونه تشخیص می‌دهند که تمرینات کادرفنی ضعیف است.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: پیش از اعزام به المپیک لندن تلاشم کردم تا حادثه‌ای که برای حمید سوریان در المپیک 2008 پکن رخ داد برای یوسف کرمی تکرار نشود، اما متاسفانه اتفاقی که از آن حراس داشتم برایمان رخ داد.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: پس از سال‌ها نایب قهرمانی در جهان با تلاش کادرفنی و استفاده از هوگوهای الکترونیکی به قهرمانی جهان رسیدیم، اما برای بازی‌های المپیک لندن فدراسیون جهانی هوگوها را تغییر داد و همین امر برای ما کمی مشکل ساز شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اسپانیایی‌ها خودشان هوگوهای جدید(دی‌دو) را طراحی کردند و در پایان نیز یک مدال طلا و یک نقره گرفتند، اما ایران و کره(در بخش مردان) که با این هوگو آشنایی نداشتند، تنها به کسب یک مدال نقره به کار خود پایان دادند.

عسگری در مورد اینکه ورزش بدون برد و باخت معنایی ندارد، گفت: از هم اکنون برنامه ریزی خود را آغاز کرده‌ایم تا در مسابقات آینده به موفقیت برسیم. با توجه به این که تمام توانم را انجام دادم و برنامه‌ای نبود که اجرا نکرده باشم، به خودم نمره 20 می‌دهم. به این دلیل به خودم 20 می‌دهم چون اگر به عقب باز گردیم تلاش و زحمتی نبوده که نکشیده باشیم و همه تلاشم را انجام دادم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied