شمانیوز
شما نیوز

زمان افتتاحیه ی بازی های پارالمپیک 2016

کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، ترتیب رژه کاروان ها در آئین افتتاحیه این بازی ها را مشخص کرد. کاروان جمهوری اسلامی ایران بر اساس این ترتیب در جایگاه ۷۶ کشورهای رژه رونده قرار دارد.

زمان افتتاحیه ی بازی های پارالمپیک 2016

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازی های پارالمپیک 2016 ریو با نام کاروان ورزشی «منا» به این دوره از بازی ها اعزام می شود. ورزشکارانی که زیر پرچم کمیته بین المللی پارالمپیک حضور دارند، به عنوان نخستین گروه ورزشکاران رژه رونده در آئین افتتاحیه حضور خواهند داشت و پس از آن، ورزشکاران کشور افغانستان رژه می روند. آخرین کشور رژه رونده نیز «برزیل» کشور میزبان بازی ها است. کمیته بین المللی پارالمپیک که هنوز مجوز حضور روسیه را در بازی های پارالمپیک 2016 ریو صادر نکرده است، در ترتیب کشورهای رژه رونده در جایگاه 129 قرار دارد.

کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک 2016 ریو در این فهرست بر نام «روسیه» خط زرد کشیده است تا از سایر کشورها متمایز باشد. در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک 164 کشور حضور خواهند داشت. عشرت کردستانی، عضو تیم والیبال نشسته بانوان، پرچمدار کاروان ایران در این دوره از بازی ها خواهد بود. پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک از 17 تا 28 شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می شود. کاروان پارالمپیک ایران با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا دهم شهریورماه برای حضور در این دوره از بازی ها عازم ریو می شود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی