شمانیوز
شما نیوز

ایران به دنبال ادامه روند پیروزی ها

تیم های فوتبال ایران و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی سه شنبه 25 آبان (15 نوامبر) در مالزی به مصاف یکدیگر می روند.

به نقل از سایت رسمی فیفا، روز سه شنبه مسابقات زیادی در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه 2018 برگزار می شود که با انجام این بازی ها تکلیف تیم های صعود کننده مشخص می شود.

در گروه A این مسابقات، تیم ملی ایران که آمار پیروزی بی نظیری داشته است،‌ قصد دارد با برد مقابل سوریه به روند صدرنشینی اش ادامه دهد.
یوزهای ایرانی در مالزی رو در روی سوریه قرار می گیرند و انتظار می رود با پیروزی نه چندان دشوار جایگاهش در صدر جدول را محکم کند.شاگردان کی روش پس از پیروزی 8 بر 1 مقابل گینه نو با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم سوریه خواهند رفت.
لازم به ذکر است در دیدار دوستانه ایران و گینه نو نخستین بار، رضا قوچان نژاد برای تیم ملی ایران هت تریک و کریم انصاری فرد پیروزی این تیم را مستحکم تر کرد. البته دو تیم ملی فوتبال ایران و سوریه شناخت خوبی از هم دارند،‌چرا که این 2 تیم در 4 دهه اخیر 10 مرتبه مقابل هم قرار گرفته اند.
گفتنی است در این 10 مسابقه، تیم ملی ایران 5 پیروزی کسب کرده و 4 بازی این دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. البته سوری ها سال 1973 در ورزشگاه آزادی موفق شدند تنها پیروزی شان را برابر ایران به دست آورند و با نتیجه 1 بر صفر این تیم را شکست دهند.
دیگر بازی مهم این گروه دیدار تیم های ازبکستان و کره جنوبی است که تیم ملی ایران نیم نگاهی هم به آن بازی خواهد انداخت.
مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی‌ روسیه 25 آبان :
گروه A:
ایران - سوریه ساعت 15:30
کره جنوبی - ازبکستان ساعت 14:30
چین - قطر ساعت 15:05
گروه B:
تایلند - استرالیا ساعت 15:30
ژاپن - عربستان ساعت 14:05
امارات - عراق ساعت 18:50
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied