شمانیوز
شما نیوز

رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان مازندران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تیم های فوتبال پیشکسوتان قائمشهر و ساری در رقابت های لیگ پیشکسوتان مازندران به دیدار هم رفتند که در نهایت این دیدار هم رفتند که این دیدار با پیروزی پرگل پیشکسوتان قائمشهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،تیم های فوتبال پیشکسوتان قائمشهر و ساری در رقابت های لیگ پیشکسوتان مازندران شامگاه جمعه در ورزشگاه ساروکلای قائمشهر به دیدار هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی پرگل پیشکسوتان قائمشهر به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا قائمشهری ها با گل های عزیز زارع و کیوان برزوئی از حریف خود پیش افتادند، ولی ساروی ها یکی از گل ها را جبران کردند اما در ادامه محسن سیفی گل دیگری را وارد دروازه پیشکسوتان ساری کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود پیشکسوتان قائمشهر به پایان برسد.

در تیم پیشکسوتان قائمشهر بزرگانی چون حسین مسگر ساروی، فرامرز اضطراری، بهرام فروتن، عزیز زارع و مرتضی صادقی حضور دارند و هدایت این تیم در این دیدار هم برعهده حسین مسگر ساروی بود.

لیگ پیشکسوتان مازندران در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق پیشکسوتان قائمشهر صدرنشین است و پیشکسوتان ساری در رده دوم قرار دارد.

در گروه غرب مسابقات هم تیم نوشهر در صدر است و بابل در رده دوم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied