شمانیوز
شما نیوز

چشم امید پاشازاده به توقف فکری

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس کرمان آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال را برگزار خواهند کرد، دیداری که نتیجه‌اش برای تیم‌های مدعی تعیین‌کننده خواهد بود.

به گزارش شما نیوز ،به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم ، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز (چهارشنبه) با تقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس کرمان در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم جزو بالانشین‌های جدول بوده و به دنبال کسب امتیازات کامل این مسابقه هستند.

شاگردان محمود فکری با هشت برد، دو تساوی و تنها یک شکست و کسب 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و این دیدار بهترین فرصت برای این تیم است تا از شکست نساجی مقابل بادران حداکثر استفاده را کرده و اختلاف خود را با تیم‌های تعقیب‌کننده بیشتر کند. تیم نفت در هر سه دیدار هفته‌های گذشته خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده و شرایط بسیار خوبی را در این فصل تجربه می‌کند.

از سوی مقابل نیز این دیدار بهترین فرصت برای مس است تا فاصله خود را با تیم‌های بالانشین جدول کم کند. شاگردان نخعی هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک صبای قم را شکست دادند و حالا به دنبال این هستند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه دوباره جایگاه چهارمی خود را از تیم خونه‌به‌خونه پس بگیرند. ضمن اینکه تیم نساجی و مهدی پاشازاده با شکستی که این هفته مقابل بادران تهران داشتند، امیدوارند مسی‌ها بتوانند تیم نفت را متوقف کنند تا فاصله امتیاز آنها با صدر جدول افزایش نیابد.

نتایج هشت دیدار نسخت هفته دوازدهم به شرح زیر است:

* مس رفسنجان یک - برق جدید شیراز 2

* خونه‌به‌خونه یک - راه‌آهن صفر

* ماشین‌سازی تبریز 2 - شهرداری ماهشهر یک

* صبای قم صفر - اکسین البرز یک

* بادران تهران یک - نساجی قائمشهر صفر

* آلومینیوم اراک صفر - گل‌گهر سیرجان یک

* فجرسپاسی 2 - ملوان بندرانزلی یک

* ایرانجوان بوشهر2 - شهرداری تبریز یک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied