شمانیوز
شما نیوز

پیش بازی انگلیس - آلمان

دو تیم انگلیس و آلمان، امشب در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی انگلیس - آلمان

به گزارش شما نیوز ، شاگردان گرت ساوت‌گیت که مقتدرانه راهی جام جهانی شدند، از امروز دیدارهای دوستانه خود را برای بالا بردن هماهنگی بین بازیکنان شروع خواهند کرد. با این حال ساوتگیت بسیار بدشانس است زیرا بازیکنان متعددی به علت مصدومیت قادر به همراهی انگلیس در این دیدارها نیستند. رحیم استرلینگ، دله آلی، هری کین، هری وینکس، جوردن هندرسون و جک باتلند، از جمله بازیکنانی هستند که از فهرست انگلیس خط خوردند و بازیکنان جانشین به جای آنها به تیم دعوت شده اند که همین موضوع می‌تواند در روند آماده سازی تیم خلل ایجاد کند.

در آن سو آلمان نیز که یکی از بهترین تیم‌های مقدماتی جام جهانی بود، با ترکیب اصلی خود پا به این دیدار حساس خواهد گذاشت. یوآخیم لوو مصدومی برای این اردو ندارد و می‌تواند ترکیب های مختلفی که قصد دارد از آنها در جام جهانی استفاده ببرد را مورد امتحان قرار دهد. انتظار می‌رود او امروز با ترکیبی متفاوت نسبت به گذشته تیمش را به میدان بفرستد و از بازیکنانی مثل واگنر، سانه، هالشتنبرگ و سوله در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای انگلیس و 4 پیروزی برای آلمان به دست آمده است و باید دید که این دیدار به نفع کدام تیم رقم خواهد خورد.

ترکیب احتمالی:

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied