شمانیوز
شما نیوز

تیم سابق بشار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

تیم نیروی هوایی عراق موفق شد پس از کسب امتیازات لازم در لیگ عراق نیز به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. آنها با برتری در دیدار نهایی AFC CUP برابر استقلال تاجیکستان به عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز دست پیدا کردند.

تیم سابق بشار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

به گزارش شما نیوز ، تیم نیروی هوایی عراق که پیش از این بشار رسن را در اختیار داشت توانست به عنوان قهرمانی رقابت های AFC CUP دست پیدا کند. آنها که در مرحله گروهی با تیم های الوحده سوریه، الحداد بحرین و صفا لبنان در گروه دوم رقابت ها قرار گرفته بودند، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند.

در مرحله بعدی آنها ابتدا از تیم هموطن الزورا گذشتند. سپس در مرحله بعدی توانستند الوحده را نیز از پیش رو بردارند تا در نهایت در فینال این رقابت ها با استقلال دوشنبه روبرو شدند و توانستند با تنها گلی که در دقیقه 68 به ثمر رساندند، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

البته نیروی هوایی در سوپر لیگ عراق نیز توانست با کسب امتیازات لازم خود را به لیگ قهرمانان آسیا برساند. این اتفاق در حالی می افتد که هنوز دو هفته تا پایان بازی های سوپر لیگ عراق باقی مانده است اما با توجه به صعود دو تیم عراقی به لیگ قهرمانان، نیروی هوایی توانسته با کسب 81 امتیاز یکی از دو رتبه اول و یا احتمالا دوم را برای خود به ثبت برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی