شمانیوز
شما نیوز

بوژیدار: بیرانوند را نمی‌دانم اما من می‌خواهم بمانم

دروازه‌بان کروات پرسپولیس امیدوار است توافق با این باشگاه را به بهترین شکل دنبال کند و ادامه فوتبالش را با پیراهن این تیم پیگیری کند.

بوژیدار: بیرانوند را نمی‌دانم اما من می‌خواهم بمانم

به گزارش شما نیوز ، پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که در قرارداد با مهدی طارمی شکل گرفته از دو نقل و انتقال آینده محروم است و این مساله باعث شده تا هواداران نسبت به آینده تیم و تمدید قرارداد بازیکنان با نگرانی مواجه شوند. در این ارتباط اما بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر وفاداری خود را به باشگاه نشان می‌دهد و مدعی است که حاضر است ادامه فوتبال خود را با پیراهن این تیم دنبال کند.

بوژیدار در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در مورد تعطیلاتی که پشت سر گذاشت و حضور در کرواسی گفت: این تعطیلات حداقل برای من به موقع بود. به زودی فرزندم به دنیا خواهد آمد و این واقعا برای من خوب بود که توانستم همسرم را قبل از رفتن به بیمارستان بار دیگر ملاقات کنم.

وی در مورد حس پدر شدن و این سوال که دوست دارد فرزند آینده‌اش طرفدار دیناموزاگرب باشد یا پرسپولیس گفت: حس پدر شدن بسیار شگفت انگیز است، زندگی من تغییر خواهد کرد، رویاهایی درباره خانواده و یا هرچیز دیگری دارم که با به دنیا آمدن فرزندم به زودی اتفاق خواهد افتاد. او خودش می‌تواند تیم مورد علاقه اش را انتخاب کند و تنها برای من مهم است انسان خوبی باشد و در سلامتی زندگی کند.

بوژیدار در مورد سرقت از منزلش و اینکه این مساله باعث شده تا نگرانی بابت بازگشت خانواده‌اش در ایران با او همراه شود گفت: من خانه‌ام را عوض کرده‌ام و در حال حاضر در امنیت کامل زندگی می‌کنم. به هرحال اتفاقی است که افتاده و کاری هست که شده؛ تنها کمی ناامید شدم، اما آنها به زودی به ایران می‌آیند و این حمایت بزرگی برای من است.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و برنامه‌اش برای آینده خود گفت: از قرارداد من شش ماه مانده است و من این مسئله را با هیات مدیره پرسپولیس مطرح کرده‌ام. رویای من با ماندن در پرسپولیس محقق می‌شود. امیدوارم مذاکراتم با هیات مدیره تیم تمام شود و در اینجا ماندنی شوم، اگر مجبور باشم پرسپولیس را ترک کنم برای من واقعا ناراحت کننده می‌باشد. به هرحال زندگی همین است؛ اما من دوست دارم در این تیم به مدت طولانی بمانم؛ اما این مسئله به من بستگی ندارد و نمی‌توانم با خودم قرارداد ببندم و یکطرفه در این باره تصمیم بگیرم.

وی در خصوص اینکه علیرضا بیرانوند عنوان کرده پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به نظرش با این تصمیم دروازه‌ی سرخپوشان با خلا مواجه خواهد شد یا خیر گفت: من دراین باره واقعا چیزی نمی‌دانم و تنها چیزهایی از اطرافیان شنیده‌ام. تنها می‌دانم من شخصی نیستم که درباره این موضوع نظر بدهم و تیم مربی و هیات مدیره دارد که آنها بهتر می‌دانند که چه چیزی برای باشگاه مناسب است. من تنها از یک چیز اطلاع دارم و آن هم اینکه من می‌خواهم در پرسپولیس بمانم.

بوژیدار در مورد صعود کرواسی به جام جهانی و اینکه به نظر او اگر در جام جهانی با ایران همگروه شوند اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت گفت: ما واقعا شایسته حضور در جام جهانی بودیم و خوشحالم که توانستیم به این مهم برسیم. کرواسی تیم قدرتمندی در اختیار دارد و شایسته موفقیت حتی در جام جهانی هم هست. بازی شگفت انگیز و جالبی را با یونان به پایان رساندیم و این امیدواری برای موفقیت بیشتر را برای ما ایجاد کرده است. اگر با ایران هم گروه شویم به طور حتم از تیم کشور خودم حمایت خواهم کرد و امیدوارم برنده بازی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied