شمانیوز
شما نیوز

ترکیب ایران برابر ونزوئلا اعلام شد

یازده بازیکن ایران برابر تیم ونزوئلا مشخص شدند.

ترکیب ایران برابر ونزوئلا اعلام شد

به گزارش شما نیوز ، با تصمیم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی یازده بازیکن ایران برابر ونزوئلا مشخص شدند. به این ترتیب تیم ملی این دیدار را با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان،مرتضی پورعلی گنجی ،سید جلال حسینی ،احسان حاج صفی ،سعید عزت اللهی،علی کریمی ،اشکان دژاگه ،علیرضا جهانبخش ،وحید امیری و رضا قوچان نژاد آغاز خواهد کرد.

با تصمیم کارلوس کی روش علیرضا بیرانوند در این دیدار مانند دیدار با پاناما دروازه بان اول تیم ملی است اما ترکیب خط دفاعی تیم ملی تغییر کرده است. رامین رضاییان در این دیدار جانشین وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی شده و سید جلال حسینی نیز به جای روزبه چشمی در مرکز خط دفاعی به میدان می رود. همچنین احسان حاج صفی نیز در این دیدار به جای سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی به میدان می رود تا کی روش ترکیب دفاعی تیم ملی را تغییر داده باشد.

سعید عزت اللهی مانند دیدار با پاناما در این دیدار در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارد اما علی کریمی جانشین احمد عبدالله زاده شده است. سامان قدوس نیز در این دیدار مانند کریم انصاری فر و مهدی طارمی نیمکت نشین شد تا وحید امیری، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

به این ترتیب کارلوس کی روش به استثنا 4 بازیکن یعنی بیرانوند، پورعلی گنجی، دژاگه و عزت اللهی دیگر بازیکنان تیم ملی را تغییر داده است تا ملی پوشان با چهره ای متفاوت نسبت به دیدار با پاناما در این دیدار ظاهر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied