شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد سرسام آور عربستان به گئورگه هاجی

ستاره پیشین تیم ملی رومانی از گزینه های مهم سرمربیگری تیم ملی عربستان است.

پیشنهاد سرسام آور عربستان به گئورگه هاجی

به گزارش شما نیوز ، فدراسیون فوتبال عربستان، پس از صعود به جام جهانی روسیه، بازی های دوستانه ی مهمی را برای آماده سازی تیم ملی این کشور تدارک دید اما پس از اینکه ملی پوشان عربستان هم در مقابل پرتغال و هم برابر بلغارستان با شکست مواجه شدند، ترکی الشیخ، بالاترین مقام ورزشی عربستان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد تیم ملی عربستان تحت هدایت بائوزا هیچ شخصیت تکنیکی ای ندارد و نتایج آنها نیز راضی کننده نبوده است.

بائوزا که آرژانتین را تا یک قدمیِ حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی برده بود، پس از برکناری از هدایت آلبی سلسته در رساندن امارات به جام جهانی نیز ناموفق عمل کرد و پس از کلکسیونی از ناکامی در این زمینه، به یکباره سرمربی تیم صعود کرده ی عربستان شد.

حالا که نتایج ضعیف در بازی های تدارکاتی او را در خطر جدایی از عربستان قرار داده، گزینه های مختلفی مدنظر عربستانی ها برای هدایت تیم این کشور در جام جهانی هستند.

یکی از جدی ترین گزینه های فدراسیون عربستان گئورگه حاجی، اسطوره فوتبال رومانی است. رسانه های رومانیایی گزارش داده اند که این مربی پیشنهاد سنگین عربستانی ها برای هدایت تیم ملی کشورشان را نپذیرفته است. به گزارش این منبع، پیشنهاد مالی مسئولان عربستانی برای حاجی 3 میلیون یورو در سال به اضافه ی یک میلیون یورو به ازای هر برد در جام جهانی 2018 بوده است که به دلیل نامشخصی از سوی او رد شده است.

باید دید اگر نتایج ناامیدکننده ی بائوزا با این نسل نسبتا قدرتمند فوتبال عربستان ادامه داشته باشد، مسئولان کم طاقت سعودی چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی این کشور خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied