شمانیوز
شما نیوز

نمایندگان کاتای ایران حریفان خود را شناختند

پیکارهای کاتا قهرمانی آسیا با حضور8تیم از فردا( یکشنبه) 5آذر ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود.

نمایندگان کاتای ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش شما نیوز ،و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، مردان کاتا کشورمان با 10 بازیکن در هر 5 بخش ناگه نو کاتا، گوشین جوتسو، جو نو کاتا، کیمه نو کاتا، کاتامه نو کاتا در رقابت‌های قهرماتی قاره کهن که با حضور هشت تیم و به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود روی تاتامی می‌روند. بر اساس این گزارش در این دوره از رقابت‌ها 8 کشور ایران، تایلند، ماکائو، چین تایپه، مالزی، هنگ کنگ، ژاپن و ویتنام حضور دارند و با انجام آیین قرعه کشی جودوکاران کشوران در هر بخش حریفان خود را شناختند. 6 تیم هنگ کنگ، ماکائو، ویتنام، ایران، مالزی و تایلند در جونو کاتا حضور دارند و به ترتیب به اجرای کاتا می پردازند و محمد مهدی درواری و سید سینا موسوی کاتاروهای ایران در این بخش هستند.

ناگه نو کاتا تیم حضور دارند و تیمهای مالزی، ایران، ویتنام و هنگ کنگ به ترتیب فردا در این بخش روی تاتامی می‌روند، فخرالدین فریدی وثوق و علیرضا کریمی ناصر کاتاروهای کشورمان در ناگه نو کاتا هستند. محمد حسن نجفی و حمیدرضا کریمی ناصر نمایندگان کشورمان در گوشین جوتسو هستند، در این بخش تیم‌های ویتنام، هنگ کنگ، ایران و ژاپن به ترتیب به اجرای کاتا می‌پردازند.

در کاتامه نو کاتا مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نمایندگان کشور مان هستند و تیم‌های تایلند، ویتنام، ایران، ژاپن در این بخش به ترتیب روی تاتامی می روند. در کیمه نو کاتا تیم‌های ایران، چین تایپه و ژاپن حضور دارند و محمد رضا خسروی و پوریا نجار نامقی کاتاروهای ایران در این بخش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied