شمانیوز
شما نیوز

اسم رمز موفقیت استقلال؛ امید ابراهیمی

هافبک دفاعی استقلال با بازگشت به میادین بعد از مصدومیت طولانی  شرایط این تیم را کاملا تغییر داده است.

اسم رمز موفقیت استقلال؛ امید ابراهیمی

به گزارش شما نیوز ، امید ابراهیمی بعد از حدود 5 ماه مبارزه با مصدومیت که به دلیل پارگی عضله زیر شکم اتفاق افتاد و منجر به عمل جراحی شد، در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر وارد زمین شد، بازی که در نهایت منجر به پایان کار علیرضا منصوریان در استقلال شد.

امید ابراهیمی در بازی با سپیدرود رشت هم که با پیروزی دو بر یک استقلال همراه شد در دقیقه 86 وارد زمین شد اما از بازی با فولاد که اولین بازی شفر روی نیمکت استقلال بود به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در این مدت شرایط آبی ها در کارهای تهاجمی کاملا متحول شده است.

استقلال که تا قبل از بازی با فولاد در هشت بازی 8 گل دریافت کرده بود از زمان حضور امید ابراهیمی در 5 بازی تنها یک گل دریافت کرده است تا آبی ها به همراه پیکان و بعد از پرسپولیس صاحب دومین خط دفاع خوب لیگ برتر بشوند.

نکته مهم این است که استقلال از بعد از بازگشت امید ابراهیمی تنها در یک بازی شکست خورده است که آن یک بازی هم بازی با پرسپولیس بود که آبی ها روی یک ضربه پنالتی دروازه شان باز شد.

در این بین عده ای اعتقاد دارند چون امید ابراهیمی گل نمی زند افت کرده است اما او در این فصل نقشش تغییر کرده است و با تصمیم شفر حق شرکت در حملات را ندارد و باید بازیسازی را از عقب زمین آغاز کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied