شمانیوز
شما نیوز

پیروزی شیرین منچستریونایتد در خانه واتفورد

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل واتفورد به پیروزی 4-2 رسید و فاصله با منچسترسیتی را به 5 امتیاز کاهش داد.

پیروزی شیرین منچستریونایتد در خانه واتفورد

به گزارش شما نیوز ، شاگردان ژوزه مورینیو در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کردند و اگرچه تیم میزبان در دقایق پایانی موفق شد دو گل خورده را جبران کند اما گل جسی لینگارد در دقایق پایانی، پیروزی شیاطین سرخ را قطعی کرد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقیقه 7، ریچارلیسون می توانست روی ارسال کیکو فمنینا، دروازه یونایتد را باز کند اما حضور به موقع لیندلوف، دروازه دخیا را نجات داد.

در ادامه بازیکنان منچستریونایتد بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 19 توانستند به گل اول برسند. روی حرکت خوب لینگارد و پاس او برای اشلی یانگ بود که شوت محکم این بازیکن توانست دروازه بان باتجربه واتفورد را مغلوب کند.

فشار حملات منچستریونایتد بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و تنها 6 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک ضربه آزاد بود که اشلی یانگ با ضربه ای هنرمندانه، توپ را به گوشه دروازه آئورلیو گومز فرستاد.

این گل هم باعث نشد تا یونایتدها دست از حملات شان بردارند و در دقیقه 32 این تیم به گل سوم رسید. این بار پاس خوب لوکاکو بود که مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و تیم میزبان بار دیگر توانست به محوطه جریمه یونایتد نزدیک شود اما در نهایت توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد با برتری 3-0 به رختکن رفت.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied