شمانیوز
شما نیوز

نفت و گاز گچساران در رده هفتم آسیا ایستاد

تیم هندبال نفت و گاز در پنجمین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا توانست با  غلبه بر نماینده ازبکستان در جایگاه هفتم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

نفت و گاز گچساران در رده هفتم آسیا ایستاد

به گزارش شما نیوز ،به نقل از مهر، تیم هندبال نفت و گاز گچساران نماینده کشورمان در بیستمین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا امروز برای کسب عنوان هفتم و هشتم برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت. شاگردان مهدی آزاد منجیری در این رقابت نزدیک با نتیجه ۳۴ بر ۳۰ موفق به شکست تیم ازبکستان شدند و با این نتیجه در رده هفتم آسیا ایستادند.

تیم نفت در مرحله گروهی در گروه اول برابر تیم های الدحیل قطر، شارجه امارات و مسقط عمان متحمل سه شکست شد و به عنوان تیم چهارم برای کسب رتبه پنجم تا هشتمی مسابقات خود را ادامه داد. نماینده ایران در این مرحله برابر تیم شرطه عراق شکست خورد و در نهایت امروز پنجشنبه در آخرین دیدار خود در این مسابقات برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت.

تیم شرطه عراق نیز امروز با برتری برابر تیم مسقط عمان در رده پنجم ایستاد. نماینده عمان ششم شد.

تیم هندبال نفت در حالی در رده هفتم آسیا تکیه زد که در دوره قبل این بازیها عنوان چهارم را کسب کرده و به دلیل انصراف تیم عربستانی و ادغام دو تیم قطری به عنوان نخستین تیم ایرانی جواز حضور در مسابقات باشگاه های جهان را بدست آورده بود.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از حضور در مراسم اختتامیه این رقابت ها بامداد جمعه حیدرآباد را به مقصد تهران ترک می کند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی