شمانیوز
شما نیوز

نوستالژی؛ قرعه کشی ادوار مختلف جام جهانی(عکس)

در روزهایی که همه نگاه ها به مسکو دوخته شده تا قرعه کشی و گروه بندی جام جهانی پیش رو انجام شود انتشار تصاویری از قرعه کشی ها در ادوار مختلف جالب توجه بود.

نوستالژی؛ قرعه کشی ادوار مختلف جام جهانی(عکس)

به گزارش شما نیوز ، روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 در شرایطی فردا در کاخ زیبای کرملین در مراسمی خاص قرعه کشی این تورنمنت بزرگ را در حضور مهمانان سرشناس و پرتعداد برگزار خواهد کرد که حرف و حدیث های زیادی در این هفته ها پیرامون گوی های سرد و گرم به گوش می رسد.

بحث هایی که نشان می دهد ماهیت قرعه کشی ها با تردیدهای زیادی روبرو است گرچه مقامات فیفا در واکنش های خود به این موضوع حول محور تکذیب سرد و گرم بودن گوی ها بوده تا همچنان مدعی استفاده از مدرن ترین روش برای قرعه کشی ها باشند.

در گیر و دار این تردیدها یکی از سایت های روسی با انتشار تصاویری از قرعه کشی در ادوار مختلف جام جهانی مدعی شد روش های سنتی که در گذشته نه چندان دور مورد استفاده قرار می گرفت تردیدهای بسیار کمتری در پی داشت تا این که حالا با مدرن ترین روش ها گروهبندی جام جهانی انجام می شود.

از جمله این تصاویر می توان به جام جهانی 1982 اسپانیا، 1990 ایتالیا و 1994 آمریکا اشاره کرد که تصاویر آن نشان می دهد نحوه قرعه کشی ها تفاوت بسیار فاحشی با قرعه کشی در قرن بیست و یکم دارد به خصوص در جام جهانی اسپانیا 82 که سالن قرعه کشی بی شباهت به سالن دادگاه و قاضی های پرشمار نیست!

قرعه کشی جام جهانی 1938

قرعه کشی جام جهانی ۱۹۵۰ برزیل

قرعه کشی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس

قرعه کشی جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا

قرعه کشی جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied