شمانیوز
شما نیوز

وزنه برداری قهرمانی جهان؛ نقره رستمی در یک ضرب

کیانوش رستمی توانست در پایان حرکت ضرب دسته 85 کیلوگرم با مهار وزنه 174 کیلوگرمی مدال نقره این حرکت را برای خود کند.

وزنه برداری قهرمانی جهان؛ نقره رستمی در یک ضرب

به گزارش شما نیوز ، رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2017 در آناهیم آمریکا برای ایران آغاز شد و دسته 85 کیلوگرم اولین نمایندگان ایران به روی تخته رفتند. علی میری و کیانوش رستمی اولین وزنه برداران ایرانی هستند که استیج را تجربه می کنند و بامداد دوشنبه شب امیدوار کننده ای برای ایران محسوب می شود.

در ابتدا ورزشکاران این دسته معرفی شدند که تعداد ایرانی های سالن در همین دقایق مشخص شد. ورزشکاران سایر کشورها وقتی معرفی می شدند عکس العمل چندانی در سالن دیده نمی شد اما زمانیکه گوینده سالن نام علی میری و کیانوش رستمی را صدا کرد تشویق ایرانی ها سالن را تحت تاثیر قرار داد. ایران ایران در کل سالن پیچیده بود و همین روند تا پایان رقابت امشب ادامه داشت.

علی میری اولین نماینده ایران بود که به روی تخته رفت. او در بازی های داخل سالن باکو موفق به مهار وزنه 160 کیلوگرمی شده بود. او در اولین حرکت خود درخواست وزنه 155 کیلوگرمی را داد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد. او در حرکت دوم هم ناکام بود تا اضطراب مهمی ایجاد شود چرا که در صورت عدم موفقیت در یک ضرب باید قید مدال را می زد اما علی میری موفق شد در حرکت سوم یک ضرب وزنه 155 کیلوگرمی را مهار کند و برای ادامه مسابقه همچنان امیدوار باشد.

رقابت کیانوش رستمی و پرز مندز شیلیایی از همان اولین حرکات یک ضرب آغاز شد. کیانوش در اولین حرکت خود وزنه 170 کیلویی را مهار کرد اما فورا مندز یک کیلوگرم بالاتر از او را بالای سر برد. رستمی در دومین حرکت خود موفق نشد وزنه 174 کیلویی را مهار کند تا کار برای او سخت شود. کیانوش فورا در حرکت بعدی 174 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد اما مندز 175 کیلویی را بالای سر برد تا کیانوش در پایان حرکت یک ضرب دسته 85 کیلوگرم به عنوان دومی این حرکت دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied