شمانیوز
شما نیوز

آغاز فعالیت پاری سن ژرمن برای خرید دوناروما

اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده که باشگاه پاری سن ژرمن مذاکرات با مینو رایولا، مدیر برنامه های جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان میلان را آغاز کرده است.

آغاز فعالیت پاری سن ژرمن برای خرید دوناروما

به گزارش شما نیوز ، دوناروما در تابستان گذشته در یک قدمی جدایی از میلان قرار داشت و در حالی که باشگاه های یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن او بودند، او در نهایت قراردادش را با روسونری تمدید کرد.

اما حتی بعد از تمدید قرارداد هم مینو رایولا، مدیر برنامه های جنجالی دوناروما، اعلام کرد که پروژه باشگاه میلان او را متقاعد نکرده و این به معنای احتمال جدایی این دروازه بان آینده دار از روسونری در تابستان آینده است.

از سوی دیگر گفته می شود شرایط مالی میلان چندان باثبات نیست و در صورتی که این تیم نتواند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند، ممکن است مجبور به فروش ستاره هایش شود. در چنین شرایطی، اسکای اسپورت از آغاز مذاکرات پاری سن ژرمن با رایولا خبر داده است.

همچنین نشریه کوریره دلا سرا ادعا کرده که در قرارداد دوناروما با میلان، برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده، بندی 50 میلیون یورویی برای جدایی وجود ندارد و پاریسی ها می توانند با کمتر از این قیمت هم این دروازه بان جوان را بخرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied