شمانیوز
شما نیوز

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

دربی 75 بدون برنده به پایان رسید/حاشیه های بازی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز)، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه با برتری نسبی پرسپولیس پیگیری شد. در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که با برتری بازی را آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد. در این بین آبی پوشان هم حملاتی داشتند اما در نهایت نتیجه تساوی بدون گل رقم خورد تا دربی 75 برنده نداشته باشد.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به مهرداد پولادی از پرسپولیس و عمران زاده و اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد. استقلال هم با این تساوی 9 امتیازی شد و نتوانست خود را به جمع مدعیان برساند. استقلال به رده نهم و پرسپولیس به رده سیزدهم رسیدند.

بازیکنان پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، مهدی مهدوی کیا، حسین ماهینی، امیر حسین فشنگچی، علی کریمی( 87- محمد نوری)، غلامرضا رضایی، محمد قاضی( 78- کریم انصاری فرد)

سرمربی: مانوئل ژوزه

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، علی حمودی( 60- امین منوچهری)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، فریدون زندی( 84- توزی)، جانواریو، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی

سرمربی: امیر قلعه نویی

حاشيه هاي بازي

*مجید صالح، مربی استقلال هنگام گرم کردن بازیکنان با جانواریو وسط صحبت هایی را انجام داد.

‫*علی کریمی‬ بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس‬ تشویق می شود.

* تماشاگران استقلال مرحوم داود جورابلو، لیدر این تیم را تشویق کردند.

* هنگام تمرین شوت زنی استقلالی ها، ضربه محکم هاشم بیک زاده داخل ماشین‬ صداو سیما رفت.

*محمد رویانیان که به درخواست سرمربی و بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس سرخپوشان وارد ورزشگاه آزادی شده بود، پس از بدرقه بازیکنان، ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: علت همراهی تیم، درخواست سرمربی و بازیکنان بود که پس از صحبت با آنها و تاکید نکات لازم، ورزشگاه را ترک کردم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهند تا دل هواداران شاد شود.

*پس از گرم کردن و زمانی که مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی از زمین خارج می شدند، تماشاگران پرسپولیس به سمت آنها پرتقال پرتاب کردند که صادقی هم این پرتقال ها را به داخل پیست دو و میدانی شوت کرد.

* تماشاگران 2 تیم با هم درگیر شده اند و ‬به سمت یکدیگر سنگ و اشیا پرتاب می کنند.

* رضا رویگری، هنرپیشه سینما و تلویزیون در ورزشگاه حضور دارد.

*‫ژوزه، سرمربی پرسپولیس برای هواداران پرسپولیس دست تکان داد‬ و با جانباز قرمزپوش هم خوش و بش کرد. وی همچنین به سمت عکاسان رفت و به آنها خوشامد گفت.

* خیابان های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی از ترافیک روان و بدون مشکلی برخوردار است و هواداران دو تیم در آرامش راهی ورزشگاه یکصد هزار نفری می شوند.

* اجرای برنامه های نمایشی با توپ و برخی برنامه های فرهنگی از ساعتی قبل در ورزشگاه آغاز شده است.

* یک عروس و داماد که همزمان با دیدار استقلال و پرسپولیس مراسم ازدواج خود را برگزار خواهند کرد، در یکی از اتوبون های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی اقدام به حرکت جالبی کردند و با در دست گرفتن پرچم قرمز توسط عروس و پرچم آبی توسط داماد در خیابان به تشویق این تیم ها پرداختند که اقدام آنها مورد توجه سایرین قرار گرفته بود.

* برخی هوادارانی که از صبح امروز وارد ورزشگاه آزادی شده بودند، ناهار را روی سکوها خوردند. برخی تماشاگران شهرستانی نیز از چمن های اطراف ورزشگاه به عنوان محلی برای خواب و استراحت استفاده کردند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی شرایط مناسبی را برای جایگاه خبرنگاران فراهم کرده اند و اینترنت و تلفن را در اختیار آنها قرار داده اند تا با آرامش بیشتری کارشان را انجام دهند.

* در حالی که کمتر از چهار ساعت به زمان آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است حدود ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied