شمانیوز
شما نیوز

آرزوی ستاره مراکشی برای دیدار مقابل ایران

ستاره مراکشی تیم الدحیل قطر، آرزو دارد تا در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی کشورش بازی کند.

به گزارش شمانیوز، ستاره مراکشی تیم الدحیل قطر، آرزو دارد تا در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی کشورش بازی کند.

جام جهانی 2018 روسیه درحالی قرار است از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز شود که تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و شاگردان کی روش باید در نخستین گام مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

مراکش که حریف ایران در جام جهانی 2018 روسیه است، یکی از بهترین تیم های آفریقایی محسوب می شود که 25 بازیکن لژیونر دارد و به طور قطع تیم ملی ایران کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

از بازیکنان مطرح مراکش که در خارج از فوتبال این کشور توپ می زنند، می توان به مهدی بن عطیه، بوسوفا، بطیب، امرابط و کریم ال احمدی و ... اشاره کرد اما به طور قطع ستاره فوتبال مراکش در قاره آسیا، یوسف العربی است. بازیکنی که 4 سال در گرانادا بازی کرد و سپس به الدحیل پیوست اما مدتی است به تیم ملی مراکش دعوت نمی شود و حالا آرزو دارد تا در ژوئن ( خرداد ) به تیم ملی کشورش بازگردد و بتواند راهی روسیه شود.

او در این باره می گوید: هنوز برای حضور در تیم ملی مراکش نا امید نیستم و تلاش می کنم تا به تیم ملی بپیوندم و در جام جهانی مقابل ایران، اسپانیا و مراکش بازی کنم. به نوشته باشگاه خبرنگاران، تمام تلاشم را می کنم تا در جام جهانی حضور یابم و امیدارم این مر محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی