شمانیوز
شما نیوز

وقت کش ها به بهشت نمی روند (عکس)

مثل اغلب مسابقات تیم های ایرانی و تیم های حاشیه جنوبی خلیج فارس، وقت کشی تبدیل به قسمتی از این مسابقه دشوار و پرالتهاب شد.

وقت کش ها به بهشت نمی روند (عکس)

به گزارش شما نیوز ، امروز در جریان بازی پرسپولیس مقابل الجزیره جدای از این که بازیکنان الجزیره بارها با مصدومیت های شبیه سازی شده خود را به زمین انداختن دتا وقت بازی را بکشند، شیوه بدیع و جدید از وقت کشی نیز مورد استفاده آن ها قرار گرفت و آن پرتاب توپ دوم به زمین از سوی نیمکت این تیم بود. اتفاقی که کمتر در مسابقات بین المللی به چشم دیده بودیم.

این مسئله باتوجه به شرایط بازی و البته کشیده شدن سرنوشت آن به لحظات پایانی به شدت روی اعصاب هواداران بود و آن ها بارها و بارها با سوت و هو علی خصیف دروازه بان تیم الجزیره و بازیکنان این تیم را مورد شماتت قرار دادند. در این بین واکنش های سرپرست الجزیره که کنار هنک تن کاته به تماشای بازی مشغول بود نیز جالب بود. چهره ای که در کنار اعتراض به داوری سعی می کرد وقت کشی بازیکنان الجزیره را مدیریت کند. با این حال گلی که سیدجلال در دقایق پایانی به ثمر رساند، همه چیز را به سود پرسپولیس تغییر داد تا شاگردان برانکو از این بازی بسیار سخت و اعصاب خورد کن یک پیروزی به خانه بروند و البته شیوه عجیب و غریب الجزیره برای موفقیت در تهران نیز ره به جایی نبرد.

یک وقت کشی عجیب و غریب دیگر در این مسابقه لحظه ای بود که ماموران پزشک یار حاضر در ورزشگاه قصد بیرون بردن بازیکن الجزیره از ورزشگاه را داشتند اما پزشک الجزیره به اصرار و با حرکات عجیب سعی در کند کردن حرکت برانکارد به خارج زمین می کرد و با قلاب کردن دستش به یکی از حفره های برانکارد سرعت تیم 4 نفره پزشک یار را می گرفت، چیزی که باعث تعجب و حیرت حاضرین در ورزشگاه نیز شده بود.

عکس ها:پیام پارسایی ، احمد معینی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied