شمانیوز
شما نیوز

تلاش قوچان‌نژاد برای فرار از انتقادات (عکس)

تنها گلزن تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ با پشت سر گذاشتن هجمه‌هایی که پیرامون حضورش در لیست نهایی کی‌روش بود، مشغول تمرین است.

تلاش قوچان‌نژاد برای فرار از انتقادات (عکس)

به گزارش شما نیوز ، رضا قوچان‌نژاد جزو بهترین مهاجمان تیم ملی ایران در یک دهه اخیر بوده که با توجه به شم بالای گلزنی، موقعیت‌شانسی و جای‌گیری خوب همواره در اولویت انتخاب‌های کارلوس کی‌روش بوده ولی با توجه به عملکردی که این بازیکن طی یک سال اخیر داشته به نظر می‌رسید شانس کمی برای ر فتن به جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد.

با وجود اینکه قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در تمام بازی‌های فصل هیرنفین در لیگ اردیویسه به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی با زدن ۱۹ گل داشت، اما او در سالی که همراه با این تیم پشت سر گذاشت و در حالی که هفت مسابقه هم کاپیتان هیرنفین بود، در ۲۸ مسابقه ۸ گل به ثمر رساند تا آمار گلزنی متفاوتی نسبت به گذشته از خود ثبت کرده باشد.

گوچی فوتبال ایران چهار سال قبل تنها گل تیم ملی را در جام جهانی برزیل در آخرین دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین زد ولی به نظر می‌رسید امسال با وجود قرار گرفتنش در فهرست ۳۵ نفره اولیه تیم ملی، در لیست نهایی قرار نگیرد چراکه رقبای او مثل کاوه رضایی که ۱۶ گل در نخستین سال لژیونر شدن در ژوپیر لیگ بلژیک زد، شانس بیشتری داشتند.

بدون شک زدن هشت گل در لیگ اردیویسه هم برای قوچان‌نژاد و یک بازیکن ایرانی ارزشمند است، اما بعد از اعلام لیست‌های اولیه و نهایی تیم ملی برای جام جهانی که نام او در این جمع حضور داشت، موجب شد انتقاداتی به کی‌روش و گوچی وارد شود چراکه برخی از اهالی فوتبال معتقد بودند کاوه رضایی که ۱۶ گل در شارلروا زد و علی علیپور که آقای گل لیگ برتر شد، به مراتب شایستگی بیشتری برای این مهم داشتند.

با این حال، قوچان‌نژاد باز هم توانسته با عملکردش نظر کی‌روش را جلب کند و حالا هم تلاش زیادی در تمرینات تیم ملی در اردوی استانبول ترکیه دارد تا در نهایت بتواند مثل چهار سال قبل، در جام جهانی روسیه هم مرد اول خط حمله ایران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied