شمانیوز
شما نیوز

لوپتگی: ایران بهترین تیم آسیاست

خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا، بار دیگر از تیم ملی ایران با عنوان بهترین تیم آسیا یاد کرد.

لوپتگی: ایران بهترین تیم آسیاست

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی اسپانیا در جام جهانی روسیه با تیم های ایران، مراکش و پرتغال همگروه است. بعد از قرعه کشی این رقابت ها که در پاییز گذشته انجام شد، لوپتگی از این گروه به عنوان یکی از گروه های دشوار رقابت ها نام برد.

اکنون نشریه مارکا با او مصاحبه کرده و از او پرسیده که آیا همچنان این گروه را دشوار می داند؟ لوپتگی در پاسخ گفت:" پرتغال قهرمان حال حاضر اروپاست. این را باید به یاد داشت. ایران مدت هاست که بهترین تیم آسیاست. آنها با 7 امتیاز برتری نسبت کره جنوبی صعود کردند. آنها 7 سال است که با همین مرسی کار می کنند؛ چیزی که یک برتری اضافه به آنها می دهد.

مراکش هم بازیکنان بااستعداد زیادی دارد؛ با مربی ای که متخصص کار در تیم های آفریقایی است. ما مقابل تیم هایی قرار می گیریم که برای شکست دادن شان باید در بهترین فرم مان باشیم."

او همچنین در پاسخ به این سوال که آماده کردن تیم برای جام جهانی، تنها 2 هفته بعد از پایان یک فصل 10 ماهه دشوار، چطور است، گفت:" این یک چالش است. باید بازیکنان را از هر جهت دوباره آماده کرد؛ فیزیکی، ذهنی، تاکتیکی. اکنون باید همه این پروسه ها را متوزازن کنیم تا وقتی زمان آن فرا رسید، بازیکنان از هر جهت آماده باشند. دو هفته وقت داریم و برای بعضی بازیکنان این زمان کمتر هم هست."

6 ملی پوش اسپانیایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند و یکی از آنها دچار مصدومیت هم شد اما لوپتگی ترجیح می دهد با خوش بینی به این موضوع نگاه کند.

" در این کار، شما باید به هر شرایطی به شکلی مثبت نگاه کنید. ما دیدیم که بازیکنان مان توانستند قهرمان اروپا شوند. من می خواهم بازیکنانم خوشحال باشند. جنبه دیگر این مسئله این است که ما آنها را تا دیدار مقابل سوئیس در اختیار نداریم. می دانستیم که ریسک مصدومیت هم وجود دارد. اکنون زمان آن است که به شکلی متجانس، برای جام جهانی آماده شویم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied