شمانیوز
شما نیوز

فیرمینو: هر تصمیمی که تیته بگیرد، قبول می کنم

روبرتو فیرمینو، مهاجم تیم ملی برزیل، تاکید کرد که از اینکه در رقابت های جام جهانی، ذخیره گابریل ژسوس باشد، ناراحت نیست و شکایتی ندارد.

فیرمینو: هر تصمیمی که تیته بگیرد، قبول می کنم

به گزارش شما نیوز ، برزیل امشب در دیداری دوستانه مقابل کرواسی که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. در این دیدار ژسوس با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی سلسائو قرار گرفت اما این فیرمینو بود که علی رغم اینکه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، توانست در ثانیه های پایانی گل دوم برزیل را به ثمر برساند.

فیرمینو که این فصل در ترکیب لیورپول هم نمایش های درخشانی داشت، اعلام کرد اعتراضی به تصمیمات تیته، سرمربی برزیل ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من اینجا هستم تا به سلسائو کمک کنم. هر بازیکنی را که تیته انتخاب کند، من 100 درصد به آن احترام می گذارم و وقتی نیاز باشد، آماده ام تا بهترین بازی ام را برای تیم انجام بدهم."

با مصدومیت دنی آلوس که جام جهانی را از دست داد، دانیلو، مدافع منچسترسیتی، گزینه اصلی برزیل برای پست دفاع راست است. او که در دیدار امشب در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت، معتقد است که تیمش روند آماده سازی خوبی را سپری می کند.

" اول از همه، از شیوه بازی مان خیلی راضی ام. بسیار مهم بود که دروازه مان را بسته نگه داریم و در خط دفاعی مطمئن کار کنیم و در عین حال، بازیکنان مان در خط حمله سرنوشت ساز ظاهر شوند. ما در مسیر درست قرار داریم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied