شمانیوز
شما نیوز

خورخه ژسوس سرمربی الهلال شد

مربی پرتغالی فصل اخیر اسپورتینگ لیسبون هدایت تیم الهلال عربستان را برعهده گرفت.

خورخه ژسوس سرمربی الهلال شد

به گزارش شما نیوز ، الهلال عربستان در فصل ۲۰۱۷ تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت که در مسابقه پایانی نتوانست به پیروزی برسد اما شکست در فینال آسیایی و از سوی دیگر حذف و قعرنشینی در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا، موجب شد تا مسؤولان این باشگاه با وجود قهرمانی در فصل اخیر لیگ حرفه‌ای عربستان به فکر تغییر سرمربی بیافتند.

خورخه ژسوس که طی ۱۰ فصل اخیر هدایت تیم‌های مطرح پرتغالی براگا، بنفیکا را برعهده داشته یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری الهلال عربستان طی هفته‌های گذشته بود که سامی الجابر، مدیر این باشگاه هم مذاکرات جدی با او انجام داده و از مربی پرتغالی درخواست داشت هرچه سریع‌تر پاسخ آنها را بدهد.

در نهایت امشب رسانه‌های عربستانی اعلام کردند خورخه ژسوس و باشگاه الهلال عربستان به توافق نهایی با یکدیگر رسیده‌اند و این مربی پرتغالی و پُر افتخار فصل آینده هدایت الهلال را برعهده خواهد داشت.

خورخه ژسوس ۶۳ ساله در ۹ فصل اخیر لیگ برتر پرتغال، سه بار به مقام قهرمانی و سه مرتبه به نایب قهرمانی به همراه تیم بنفیکا رسیده و در سه سال گذشته هم که هدایت اسپورتینگ لیسبون را برعهده داشته، یک نایب قهرمانی داشته و دو بار رتبه سوم را به دست آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied