شمانیوز
شما نیوز

ایسکو: بازی سختی بود

هافبک جوان تیم ملی اسپانیا دیدار برابر ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018 را دشوار توصیف کرد.

ایسکو: بازی سختی بود

به گزارش شمانیوز: تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد با تک گل دیگو کاستا ایران را شکست دهد و به صدر جدول گروه دوم برسد.

ایسکو هافبک جوان اسپانیا پس از این بازی گفت، پس از دو مسابقه در مسابقات جام جهانی روسیه از موقعیت تیمش در گروه راضی است، و این نشان می دهد که اسپانیایی ها فرصت خوبی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات دارند.

اسپانیا در اولین مسابقه گروه B با تیم پرتغال مساوی کرد. با توجه به پیروزی پرتغال برابر مراکش ،اسپانیایی ها و پرتغالی ها از دو بازی 4 امتیاز کسب کرده اند، ایرانیان 3 امتیاز و تیم مراکش هم امتیازی به دست نیاورده است.

ایسکو به خبرنگاران گفت:"من از وضعیت خودمان در این گروه راضی هستیم، ما 4 امتیاز داریم، ما شانس خوبی برای صعود داریم، مسابقه ی دشواری بود، اما مهمترین چیز این است که ما برنده شدیم. من این تیم اسپانیا را دوست دارم. احساس بسیار خوبی دارم." در مسابقه نهایی مرحله گروهی اسپانیایی ها روز 25 ژوئن در کالینینگراد مقابل مراكش بازی خواهند كرد. در همان روز، تیم های ملی ایران و پرتغال در سارنسک به دیدار هم خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied