شمانیوز
شما نیوز

گزارش زنده آرژانتین ۱-۰ نیجریه؛ تمام آن چیزی که کم بود: درخشش مسی!

لیونل مسی بالاخره نبوغش را نشان داد و با یک گل تماشایی، آرژانتین را به جام بازگرداند.

گزارش زنده آرژانتین ۱-۰ نیجریه؛ تمام آن چیزی که کم بود: درخشش مسی!

به گزارش شما نیوز ، دو تیم آرژانتین و نیجریه در یکی از دو بازی همزمان شب آخر دور گروهی گروه چهارم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در Krestovsky به مصاف هم می روند، آرژانتین در عین تعجب در این گروه در رده آخر قرار دارد و برای صعود باید نیجریه را از پیش رو بردارد که کار آسانی به نظر نمی رسد.

ترکیب دو تیم برای این مسابقه مشخص شده است که در ترکیب تیم سمپائولی تغییراتی مشاهده می شود، از جمله تغیبر درون دروازه و همچنین حضور هیگواین در خط حمله از ابتدا:

نیجریه: اوزوهو، ایدوو، اندیدی، ایکونگ، بالوگان، موسی، ایتیبو، میکل، موزس، اومرو، ایهیناچو

آرژانتین: آرمنی، مرکادو، تالیافیکو، بانگا، دی ماریا، هیگواین، مسی، ماسکرانو، پرز، مارکوس روخو، اتامندی

بازی در نیمه اول خیلی پرهیجان و پر اتفاق شروع نشد، در ۱۰دقیقه ابتدایی هر دو تیم بیشتر همدیگر را محک زدند و کمتر شاهد موقعیت های خطرناک روی دروازه ها بودیم. اما بالاخره همان چیزی که همه منتظرش بودند رقم خورد. مسی درخشید و آرژانتین پرواز کرد.

دقیقه ۱۴ یک پاس بلند به عمق دفاع حریف، با مهار عالی مسی همراه شد، او گوشه مخالف دروازه را با پای راست هدفگیری کرد و ضربه دیدنی مسی وارد دروازه نیجریه شد تا بازی به نفع آرژانتین شود و امیدهای آلبی سلسته زنده شود. مسی با زدن این گل، در کنار مارادونا و باتیستوتایی قرار گرفت که در سه جام مختلف برای آرژانتین گلزنی کرده اند.

این خبر به روز می شود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied