شمانیوز
شما نیوز

لوو: رودی به بازی با کره‌جنوبی نمی‌رسد/ویدئو عدالت را در فوتبال برقرار می‌کند

  یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در گروه ششم جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل کره‌جنوبی درباره شرایط بازیکنانش توضیح داد.

لوو: رودی به بازی با کره‌جنوبی نمی‌رسد/ویدئو عدالت را در فوتبال برقرار می‌کند

به گزارش شما نیوز ، وی درباره بازی اظهار داشت: رودی قطعا فردا غایب خواهد بود. او در کازان است و ماسک محافظ هم پوشیده، اما بازی دادن به این بازیکن ریسک بسیار بالایی است، چون در ۲ روز اخیر به ندرت اکسیژن به بدنش رسیده است! غیر از رودی و بوآتنگ محروم، بقیه بازیکنان را در اختیار دارم.

لو درباره بقیه بازیکنانش گفت: اوزیل در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده، اما معلوم نیست بازی کند. در تمرینات به وضوح می‌توانستید ببینید همه بازیکنان عزمی قوی برای بردن بازی دارند. هوملس هم مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می‌تواند به میدان برود. در بازی با سوئد اشتباهات کمتری نسبت به بازی با مکزیک داشتیم، اما باید حواسمان کامل جمع باشد که جایگیری‌ها درستی در وسط میدان داشته باشیم و راحت توپ‌ها را از دست ندهیم، چون تمام تیم‌ها بازیکنانی دارند که می‌توانند از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند. حس و حال تیم پس از بازی با مکزیک خوب نبود، اما بعد از بازی با سوئد اوضاع زمین تا آسمان فرق داشت. درباره سیستم کمک داور ویدئویی هم باید بگویم من طرفدارش هستم، چون عدالت را در زمین جاری می‌سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied