شمانیوز
شما نیوز

دشام: مسی در یک لحظه هم می تواند سرنوشت را رقم بزند

 دشام امیدوار است تیمش تمام راه ها را به روی مسی ببندد.

دشام: مسی در یک لحظه هم می تواند سرنوشت را رقم بزند

به گزارش شما نیوز ، فرانسه بعد از صدرنشینی در گروه سوم مسابقات، حالا کار سختی مقابل مسی و یارانش در مرحله یک هشتم نهایی دارد. اگرچه مسی جام خیلی خوبی را پشت سر نگذاشته و دشام هم امیدوار است بازیکنان تیمش راه را به روی ستاره آرژانتینی ببندند ولی سرمربی تیم ملی فرانسه می داند که مسی باز هم می تواند در یک لحظه تفاوت را رقم بزند:

مسی، مسی است، به آمارش نگاه کنید، ۶۵ گل زده در ۱۲۷ بازی. این آمار خودش گویای همه چیز است. اما امیدواریم او را مهار و خنثی کنیم ولی او در هر لحظه ای می تواند تفاوت را رقم بزند. در مقابل آرژانتین و مسی، حداقل راه هایی است که بتوان اثرگذاری او را در زمین بازی کم کرد ولی آرژانتین تیم باتجربه ای دارد، ماسچرانو را می بینید که بازی های ملی زیادی در کارنامه اش دارد. ما هم بازیکنان باتجربه ای داریم و نباید این موضوع بهانه ای شود. تمام تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

این که برخی بازیکنان تیم سابقه بازی در کنار مسی و یا در مقابل او را دارند، قطعاً نکته منفی ای نیست ولی این که آیا تاثیرش در این بازی هم مثبت خواهد بود یا خیر، امیدوارم جوابش در پایان مسابقه "بله" باشد. به هر حال، مسی مسی است. او غیرقابل پیش بینی است و در هر لحظه می تواند به تیم رقیب ضربه بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied