شمانیوز
شما نیوز

گزارش زنده؛ پرتغال ۱-۲ اروگوئه، بغل پای دیدنی کاوانی باز هم اروگوئه را پیش انداخت

درخشش کاوانی ادامه دارد، او این بار با یک بغل پای دیدنی، دروازه پرتغال را باز کرد.

گزارش زنده؛ پرتغال ۱-۲ اروگوئه، بغل پای دیدنی کاوانی باز هم اروگوئه را پیش انداخت

به گزارش شما نیوز ، در بازی دوم از شب اول مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های پرتغال و اروگوئه در ورزشگاه سوچی با قضاوت راموس سزار به مصاف هم خواهند رفت.

برنده این مسابقه به مصاف فرانسه ای خواهد رفت که در اولین مسابقه دور حذفی موفق شد با نتیجه جالب ۴-۳ آرژانتین را شکست دهد. در صورت صعود پرتغال، این مسابقه می تواند تکرار فینال یورو ۲۰۱۶ باشد که فرانسه در خانه خود شکست خورد. بازی یک چهارم نهایی روز ۶ جولای برگزار می شود.

ترکیب دو تیم برای این مسابقه مشخص شده است:

اروگوئه: موزلرا، لاکسالت، گودین، خیمنز، کاسرس، توریرا،ناندز، بناتنکور، وسینو، سوارز، کاوانی

پرتغال: پاتریسیو، پریرا، فونته، په په، گوئررو، ژائو ماریو، سیلوا، کاروالیو، آندره سیلوا و رونالدو، گوئدس

اروگوئه شروع بهتری داشت و خیلی زود در دقیقه هفتم مسابقه موفق شد به گل برسد. کاوانی در گوشه سمت راست زمین توپ را بلند به جهت مخالف فرستاد، سوارز صاحب توپ شد و با یک سانتر عالی توپ را به تیر دوم فرستاد، ضربه سر دیدنی کاوانی هم دروازه پرتغال را باز کرد و بازی ۱-۰ شد.

بعد از این گل، پرتغال بازی را در دست گرفت و رونالدو سعی داشت تا به بازیکنان تیمش روحیه دهد تا به سمت دروازه حریف حمله ور شوند. اروگوئه هم در ضدحملات خطرناک نشان می داد. دقیقه ۲۰ بازی ضربه زمینی سوارز روی ضربه آزاد منجر به واکنش خوب پاتریسیو شد و پرتغال گل دوم را دریافت نکرد.

به این ترتیب نیمه نخست با وجود تلاش پرتغال، با برتری ۱-۰ اروگوئه پایان یافت.

در نیمه دوم باز هم پرتغال بود که مالکیت بیشتری روی توپ داشت و در تلاش برای جبران گل خورده بود، یاران رونالدو مزد برتری خود را گرفتند و در دقیقه ۵۵ به گل تساوی رسیدند. سانتر ارسالی از جناح چپ از روی نقطه کرنر، با ضربه سر قوی په په همراه شد و بازی به تساوی ۱-۱ کشیده شد.

اما باز هم اروگوئه به گل برتری رسید، دقیقه ۶۲ بود که یک پاس بلند به یک سوم دفاعی پرتغال رسید بنتانکور پاس خوبی را برای کاوانی فراهم ساخت، ضربه بغل پای دیدنی این مهاجم در گوشه دروازه پرتغال آرام گرفت و بازی ۲-۱ به نفع آبی پوشان شد.

این خبر به روز می شود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied