شمانیوز
شما نیوز

کرانچار: عربستان؟ کره شمالی و میانمار هم رقیبان قدرتمندی هستند/ هیچ انتقادی نسبت به عملکرد تیم ملی در جام جهانی ندارم

 سرمربی تیم فوتبال امید بعد از برگزاری تمرینات اخیر گفت: اگر تیم ملی شجاعانه‌تر و مثل ۲۰ دقیقه بازی با پرتغال و موقعیت‌هایی که به وجود آمد بازی می‌کرد، شاید شرایط بهتر می‌شد.

کرانچار: عربستان؟ کره شمالی و میانمار هم رقیبان قدرتمندی هستند/ هیچ انتقادی نسبت به عملکرد تیم ملی در جام جهانی ندارم

به گزارش شما نیوز ، کرانچار بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در دیدار دوستانه مقابل بادران گفت: بازیکنان بعد از برگزاری تمرینات اخیر در نوبت‌های صبح و عصر کمی خسته بودند. بازی با بادران برای‌مان تست خوبی بود و می‌خواستیم برنامه‌های تمرینی و سازمان‌دهی تیمی را در این مسابقه انجام دهیم. موارد خوبی در این بازی دیدیم در پست‌های مختلف شرایط بازیکنان را ارزیابی کردیم با برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتر آمادگی لازم را در ادامه کار کسب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به اهدافی که مدنظر داشتند در این بازی دست یافته‌اند، گفت: بله، برخی از موارد اجرا شد در روزهای آتی با کار و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم حداقل دو بازی دوستانه دیگر برگزار می‌کنیم. در اردوی بعدی که از دوم مرداد آغاز می‌شود تیم کامل‌تر شده و بازی‌های دوستانه بین‌المللی خواهیم داشت و کم‌کم به انسجام و هماهنگی بیشتری می‌رسیم.

کرانچار در مورد هم‌گروهی تیم امید با عربستان، میانمار و کره شمالی عنوان کرد: در گروه خوب و سنگینی قرار گرفتیم از عربستان و از کره شمالی شناخت داریم سعی می‌کنیم تیم‌های فعلی آنها را هم آنالیز کنیم و مسابقات‌شان را ببینیم. به هر حال بازی‌های آسیایی و قرار گرفتن در این گروه سنگین انگیزه‌های خودش را به وجود می‌آورد. نه فقط عربستان، کره شمالی و میانمار هم رقیبان قدرتمندی هستند.

وی در مورد وضعیت رضا شکاری و امید نورافکن گفت: آنها در اردوهای بعدی به ما اضافه می‌شوند این بازیکنان چون لژیونر هستند این مسئله کار را سخت می‌کند و باید در تاریخ‌های فیفادی به ما ملحق شوند ما تلاش می‌کنیم باشگاه‌هایشان را متقاعد کنیم که البته این کار راحتی نیست. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد وضعیت بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد:‌ بازیکنان تراکتورسازی با نگاه نرم ما در اردوی تیم‌شان ماندند و بعداً به ما ملحق خواهند شد.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که او اعلام کرده اگر تیم ملی تهاجمی بازی می‌کرد شرایط بهتر می‌شد و آیا او نسبت به عملکرد تیم ملی انتقاد داشته است، اظهار داشت:‌ خیر، من فقط اعلام کردم اگر تیم ملی شجاعانه‌تر و مثل ۲۰ دقیقه بازی با پرتغال و موقعیت‌هایی که به وجود آمد بازی می‌کرد شاید شرایط بهتر می‌شد من هیچ انتقادی ندارم. مثل همه شما نمایش تیم ملی را تماشا کردم و به نظرم تیم ملی نمایش خوبی داشت. ایران نسبت به جام جهانی برزیل بهتر کار کرد و همه از این بازی و نتیجه به دست آمده لذت بردیم. این گام بزرگی است و امیدواریم تیم ملی با این عملکرد بتواند در بین ۲۰ تیم رنکینگ فیفا قرار بگیرد که آن وقت می‌توان این اتفاق را جشن گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied