شمانیوز
شما نیوز

مارتینز: تعجب می کنم به حضور در تیم ملی اسپانیا لینک شده‌ام

 مارتینز انتظار نداشته که به هدایت تیم ملی اسپانیا لینک شود.

مارتینز: تعجب می کنم به حضور در تیم ملی اسپانیا لینک شده‌ام

به گزارش شما نیوز ، بعد از نتایج ضعیف اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸، بحث حضور گزینه جانشین به جای هیرو مطرح شده و یکی از افرادی که در صدر لیست گزینه های جانشینی قرار دارد، روبرتو مارتینز است. برخی رسانه های اسپانیایی مدعی هستند فدراسیون فوتبال اسپانیا علاقه مند است تا مارتینز را استخدام کند، با این وجود، این موضوع موجب تعجب مارتینز شده است. او در آستانه دیدار با برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی گفته است:

تعجب می کنم اگر به طور رسمی پیشنهاد حضور در تیم ملی اسپانیا به من داده شود. من چهره خیلی شناخته شده ای در اسپانیا نیستم. وقتی بحث فوتبال پیش می آید، هیچوقت نمی توانم تصور کنم فردا قرار است چه کنم. در فوتبال یاد گرفته ام که تنها می توانید روی امروز تمرکز کنید و آنچه فردا پیش می آید، بسته به پروژه باشگاه یا تیم ملی ای دارد که من را به خودش جذب می کند و این فرصت را در اختیارم می گذارد تا با آرامش و سوای تصمیم گیری در مورد عملکرد در کوتاه مدت، کارم را انجام دهم. سوال درباره تیم ملی اسپانیا، در زمان نادرستی مطرح شده است. تمام توجه من اکنون به تیمم است، ما در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم. هیچ کس از آینده خبر ندارد، اکنون تنها چیزی که برای ما مهم است، شکست دادن برزیل است.

مارتینز در مورد اهمیت دی بروین برای تیم ملی چنین گفت:

نقش او در تیم ملی دست کم گرفته شده است، شاید به خاطر سطح شرایط باشگاهش باشد که در پایان هر مسابقه در لیست گلزنان یا پاس گل ها قرار دارد. فکر می کنم تاثیر دی بروین در تیم ما، اندکی در بخش عقب تر زمین است، او بازیساز ماست و در عین حال رهبر تیم محسوب می شود. به یاد دارم لحظاتی در بازی با ژاپن که ۲-۰ عقب بودیم، او کسی بود که با آرامش به بازیکنان دیگر روحیه می داد و می گفت که هنوز زمان برای جبران است. روی گل سوم هم دیدید که دی بروین چه توانایی دارد. از نقش دی بروین بسیار خوشحالم، او بازیکنی ضروری برای تیم ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied