شمانیوز
شما نیوز

فتاحی: برنامه‌ریزی تیم‌ها را به هم نمی‌زنیم

سازمان لیگ: تیم ملی حذف شود، برنامه لیگ تغییر نمی‌کند

یکی از احتمالاتی که در مواجهه با بازی‌های جام ملت های آسیا نباید نادید گرفت، احتمال حذف تیم ملی است. گرچه همه علاقمندان به تیم ملی فوتبال ایران دوست دارند تیم ملی ایران را درفینال این رقابت ها ببینند اما باید درصدی هم برای حذف احتمالی ایران از این رقابت ها سهم قائل شد. کما اینکه دیدیم تیم ملی فوتبال ایران درجام ملت های 2015 استرالیا به رغم تمام شایستگی هایی که داشت و به دلیل ناداوری ها از صحنه این رقابت‌ها حذف شد.

سازمان لیگ: تیم ملی حذف شود، برنامه لیگ تغییر نمی‌کند

همین احتمالات درمواجهه با جام ملت های 2019امارات هم وجود دارد و درنتیجه اگرنخواهیم احساسی به ماجرای تیم ملی بنگریم باید این سوال را مطرح کنیم که اگر تیم ملی همچون جام ملت های دوره قبل خیلی زود با جام وداع کرد، آیا برنامه بازی های لیگ برتربا تغییراتی مواجه خواهد شد؟ درحالی که خبرهایی با مضمون تغییربرنامه های سازمان لیگ درصورت حذف تیم ملی به گوش می‌رسید اما سعید فتاحی، مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتراین خبررا تکذیب کرد و به ایران ورزشی گفت:« اولا که به حذف تیم ملی فکرنکنید. من مطمئنم که این تیم به فینال رقابت های جام ملت های 2019می‌رود وجام قهرمانی را هم می‌گیرد. حتی اگراین اتفاق بزرگ برای فوتبال ایران رخ ندهد و ما از گردونه این رقابت ها حذف شویم بازهم برنامه بازی های نیم فصل دوم که قراراست ازچهاردهم بهمن ماه آغازشود، تغییرنخواهد کرد.»

سازمان لیگ: تیم ملی حذف شود، برنامه لیگ تغییر نمی‌کند

از فتاحی دلیل حفظ برنامه قبلی را پرسیدیم که او این پاسخ را داد:« تیم ها برنامه ریزی کرده اند وبراساس تعطیلات 50روزبه برنامه های دوران آماده سازی خود را دنبال می‌کنند. به اعتقاد من اگربرنامه ای تغییر کند، که نمی‌کند، ظلم به تیم ها است و ما چنین انگیزه ای نداریم و بازی ها حتی درصورت حذف تیم ملی درهمان زمان اعلام شده، برگزارمی‌شود. البته بازهم امیدوارم که کاربه آن جا نرسد که اساسا بخواهیم به این موضوع فکرکنیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied