شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دیدار ایران و عمان

مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در نهایت با پیروزی ایران به پایان رسید.

پخش زنده دیدار ایران و عمان
تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی باید روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی یعنی همان ورزشگاهی که در بازی برابر یمن به میدان رفت، مقابل عمان بازی کند با گزارش لحظه به لحظه دیدار ایران و عمان با شما همراهیم..
************************
گزارش لحظه به لحظه دیدار ایران و عمان پایان دیدار ایران 2 عمان 0
جام ملت‌های آسیا - امارات ۲۰۱۹ / مرحله یک هشتم نهایی یکشنبه: ۹۷/۱۰/۳۰؛ ساعت ۲۰:۳۰ استادیوم: محمد بن زاید- ابوظبی داور: سزار راموس (مکزیک)؛ کمک‌ها: میگل هرناندز و آلبرتو مورین؛ داور چهارم: متئو کریم (استرالیا)؛ کمک داوران پشت دروازه: کریستوفر بیس (استرالیا) و علی صباح (عراق)

کارت زرد: مجید حسینی و وحید امیری از ایران و محمد المسعلامی از عمان

کارت قرمز:-

گل: علیرضا جهانبخش (32) اشکان دژاگه(41)

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند،میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش،اشکان دژاگه، مهدی طارمی و سردار آزمون

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ملی عمان:

فائز الراشدی، محمد المسعلامی،رائد صالح،سعد المخانی، احمد المهاجری، خالد البرایکی، جمیل الیهمادی، محسن القسانی،علی البساجدی، سلاح الیحیایی و حارب السعدی

سرمربی: پیم وربی

**************

*لحظات حساس
دقیقه ۸۶ این مرتبه نوبت طارمی شد که این فرصت گلزنی را از دست بدهد و در موقعیت تک به تک توپ را به بدن دروازه بان عمان کوبید.آزمون و طارمی در این مسابقه مهاجمان گل نزن بودند! هر دوی آنها موقعیت های خوب گلزنی را به راحتی از دست دادند.
دقیقه ۸۴ سردار آزمون بازهم یک موقعیت گلزنی را از دست داد و در محوطه جریمه به دلیل تعلل زیاد فرصت ایده آل گلزنی را از دست داد.آزمون و طارمی در این مسابقه هر کدام بیش از ۲ فرصت عالی گلزنی را از دست دادند.
دقیقه ۸۱ ضربه کرنر ایران را مدافعان عمان برگشت دادند.
دقیقه ۸۰ ضربه کاشته را مدافعان ایران برگشت دادند.
دقیقه ۷۹ مجید حسینی روی بازیکن عمان مرتکب خطا شد تا یک ضربه کاشته برای عمان در جناح چپ محوطه جریمه ایران برای حریف به همراه داشته باشد.
دقیقه ۷۵ مسلمی از راه دور شوت زد که توپ از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه ۷۱ تیم ملی سعی در اداره بازی دارد و بیشتر به فکر حفظ توپ و کنترل حریف است.
دقیقه ۶۸ پرتاب اوت جهانبخش به آزمون رسید و او توسط دروازه بان عمان متوقف شد اما داور خطا نگرفت.
دقیقه ۶۵ امیری روی بازیکن عمان مرتکب یک خطای خشن شد که داور به او کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۶۳ ضربه کرنر عمان را سردار آزمون دفع کرد و توپ برگشتی را الفسانی شوت کرد که از کنار دروازه ایران به بیرون رفت
دقیقه ۶۲ ارسال بازیکن عمانی را بیرانوند به راحتی مهار کرد و با یک پرتاب بلند قصد داشت که یک ضد حمله ترتیب بدهد که مدافعان عمان توپ را مهار کردند.
دقیقه ۶۰ یک ضربه کرنر دیگر برای تیم ملی به دست آمد که این ضربه را بازهم دژاگه روی دروازه فرستاد اما این کرنر هم حاصلی برای ملی پوشان ما نداشت.
دقیقه ۵۹ سردار آزمون در حال فرار بود که مدافع عمان او را با گرفتن مهار کرد و داور به مسلمی بازیکن عمان کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۵۸ پاس عمقی و دقیق دژاگه پشت مدافعان به مهدی طارمی رسید ولی این بازیکن بازهم فرصت گلزنی را از دست داد و دروازه بان عمان توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۵۴ جهانبخش بعد از دریبل بازیکن عمان پاس بی دقتی داد تا یک فرصت گلزنی از دست برود.
دقیقه ۵۲ پرتاب بلند امیری خیلی راحت به سردار آزمون رسید و او نتوانست این موقعیت خوب را تبدیل به گل کند! ضربه بی دقت او از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.
دقیقه ۵۱ هیچ موقعیت گلی ایجاد نشد و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان است.
دقیقه ۴۷ راعد سالم بازیکن عمان مصدوم شد و بازی چند لحظه ای متوقف شد
*****
دقیقه ۴۵ مهدی طارمی یک فرصت عالی گلزنی را به راحتی از دست داد و با یک ضربه نمایشی توپ را به بالای دروازه عمان فرستاد! که باعث ناراحتی کی روش هم شد!
دقیقه ۴۴ الفسانی از راه دور اقدام به شوتزنی کرد که بیرانوند توپ را با یک واکنش عالی راهی کرنر کرد.ضربه کرنر عمان را مدافعان تیم ملی دفع کردند.
*دقیقه ۴۰ خطا روی طارمی در محوطه جریمه یک پنالتی برای ایران به ارمغان آورد.دژاگه پنالتی را تبدیل به گل دوم ایران کرد.
دقیقه ۳۹ وحید امیری اوت را بلند پرتاب کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.
دقیقه ۳۴ ارسال تند و زمینی امیری را مدافعان عمان راهی کرنر کردند.دژاگه این ضربه را روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را برگشت دادند.
دقیقه ۳۲ پاس عمقی به جهانبخش رسید و او توانست با یک ضربه دقیق گل اول ایران را به ثمر برساند
دقیقه ۳۱ ارسال رامین رضائیان به مهاجمان تیم ملی نرسید و دروازه بان عمان توپ را مهار کرد.
دقیقه ۲۸ شوت بوسیدی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه ۲۷ تا این لحظه بازیکنان ایران ۴ شوت به سمت دروازه عمان زدند و عمانی ها فقط یک شوت به سمت دروازه ایران داشتند.
دقیقه ۲۵ پاس عمقی آزمون در محوطه جریمه به طارمی رسید که ضربه او از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.
دقیقه ۲۵ پرتاب بلند امیری به محوطه جریمه عمان رسید که دژاگه در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور مکزیکی مسابقه اعتقادی به پنالتی برای ایران نداشت.
دقیقه ۲۳ ارسال بد جهانبخش را دروازه بان عمان مهار کرد.
دقیقه ۲۲ در قلب دفاع ایران بازهم مرتکب اشتباه شدیم و در نهایت توپ را به اوت فرستادیم که پرتاب بلند اوت را مدافعان ایران دفع کردند.
دقیقه ۲۰ دژاگه اولین ضربه کرنر ایران را روی دروازه عمان فرستاد که توپ به مجید حسینی رسید و ضربه سر او بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.کرنر دوباره زده شد که این مرتبه توپ به آزمون رسید و ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۹ اشکان دژاگه این ضربه کاشته را روی دروازه عمان فرستاد که توپ به جهانبخش رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.
دقیقه ۱۸ تا این لحظه بازیکنان تیم ایران ۵۴ درصد صاحب توپ بودند و عمان ۴۶ درصد.
دقیقه ۱۷ ارسال بازیکنان عمان روی دروازه ایران خطرساز شد که در نهایت مدافعان توپ را دفع کردند.
دقیقه ۱۲ جهانبخش بعد از عبور از یک مدافع اقدام به شوتزنی کرد که دروازه بان عمان توپ را مهار کرد.
دقیقه ۸ آزمون و جهانبخش باهم قاطی کردند و فرصت گلزنی برای ایران از دست رفت.
دقیقه ۷ سردار آزمون قصد داشت یک تنه از بین سه مدافع عمان عبور کند که توپ را از او گرفتند دقیقه ۴ شوت سردار آزمون از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴ ضربه کرنر را مدافعان برگشت دادند و توپ تبدیل به یک ضد حمله شد.
*دقیقه ۳ المهاجری کاپیتان تیم عمان ضربه پنالتی را زد که علیرضا بیرانوند توپ را به خوبی مهار کرد و ضربه را راهی کرنر کرد.
ثانیه 55 مجید حسینی با اولین توپی که وارد محوطه جریمه ایران شد مرتکب خطای پنالتی شد و یک کارت زرد هم گرفت.این سریع ترین پنالتی تاریخ جام ملت‌های این دوره است.
**************************
ساعت 20:30 بازی ایران و عمان با سوت سزار راموس از مکزیک آغاز شد
ساعت 20:20 بازیکنان ایران با لباس سفید و بازیکنان عمان با لباس قرمز وارد زمین شدند
ساعت 20:00 ملی پوشان ایران وارد زمین شدند بازیکنان تیم ملی که دقایقی پیش ترکیب آن‌ها برای حضور در میدان مشخص شد پنج دقیقه پیش پا به زمین چمن گذاشتند تا به گرم کردن بدن‌های خود بپردازند. آن‌ها پس از دقایقی گرم کردن خود زیر نظر دیگو، حالا به کار با توپ زیر نظر میک مک درموت می‌پردازند. حضور ملی پوشان در زمین با واکنش هواداران تیم ملی کشورمان روبرو شد و آن‌ها که فعلا پشت یکی از دروازه‌ها و همینطور در جایگاه ویژه حضور دارند با دیدن بازیکنان تیم ملی به ابراز احساسات پرداختند.
ساعت 19:45 وزش باد شدید در ورزشگاه محمد بن زاید
دور جدید حضور تیم ملی ایران در ابوطبی، برخلاف روز‌های اول با سرد شدن هوا روبرو شده است. این مسئله امشب به اوج خود رسیده است و هوای ابوظبی سردتر از شب‌های قبل شده است. علاوه بر این موضوع، از عصر امروز باد‌های گاه و بیگاهی نیز در محل ورزشگاه محمدبن زاید شروع به وزیدن گرفته بود که در این دقایق به اوج خود رسیده است. شدت این باد در دقایقی به حدی می‌شود که گزارشگران حاضر در زمین را دچار مشکل می‌کند.
ساعت 19:30 سخنان کی روش قبل از دیدار ایران مقابل عمان
کارلوس کی‌روش پیش از دیدار مقابل تیم ملی عمان در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا گفت: دور دوم مسابقات یک طعم متفاوتی از فوتبال است. ما آماده هستیم و مهم‌ترین چیز این است که خودمان باشیم و به فوتبال‌مان اعتقاد داشته باشیم و برای مردم‌مان بازی کنیم. وی در مورد اینکه دروازه‌بان تیم ملی ایران شرایط خاصی دارد، گفت: بله. او یک مقدار متفاوت است مثل بقیه بازیکنان که آن‌ها خاص هستند. البته الان زمانی نیست که بخواهیم درباره دروازه‌بان و ستاره‌های منحصربه‌فرد تیم صحبت کنیم ما یک تیم ستاره داریم و همه بازیکنان خوب هستند
ساعت 19:20 اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای بازی با عمان
کارلوس کی روش ۱۱ بازیکن تیمش برای دیدار با عمان را به شرح زیر مشخص کرد: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان
دیدار دو تیم از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
ساعت 19:00 اتوبوس تیم عمان وارد ورزشگاه ابوظبی شد و هنوز خبری از تیم ملی ایران نیست
ساعت 18:00 ترکیب یازده نفره عمان برابر ایران اعلام شد
در ترکیبی که این سایت معتبر اعلام کرده است، پیم وربیک سرمربی مشهور هلندی از چیدمان ۴-۲-۳-۱ و با چند تغییر نسبت به بازی با ترکمنستان که به برتری رسیدند و جواز صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام ملت‌های آسیا را دریافت کردند برخوردار است. نکته جالب در خصوص این ترکیب به بهره بردن مربی هلندی از دو بازیکن شبیه به هم در ساختار تهاجمی برمی گردد، محسن القصانی در کنار خالد الهاجری که هر دو به عنوان پدیده‌های جدید فوتبال عمان در بازی‌های مرحله گروهی نمایش امیدوارکننده و خوبی داشتند به خصوص القصانی که زننده دو گل برای عمان بود. ترکیب عمان به شرح زیر است: فایز الرشیدی، محمد المسلمی، علی البوسعیدی، خالد البریکی، سعد سهیل، أحمد مبارک کانو، حارب السعدی، رائد إبراهیم، جمیل الیحمدی، صلاح الیحیائی و خالد الهاجری.
پخش زنده دیدار ایران و عمان
ساعت 17:45 در فاصله حدود ۳ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ایران و عمان، تعداد زیادی از تماشاگران رقیب ایران خود را به ورزشگاه محمد بن زاید رسانده‌اند. اهدای بلیت‌های رایگان توسط چند متمول به هواداران تیم عمان باعث حضور پررنگ آن‌ها شده و صف طولانی در بیرون از استادیوم برای گرفتن بلیت‌های مجانی ایجاد شده است.
* هواداران تیم ملی عمان در مقابل یکی از در‌های ورزشگاه کارناوال راه انداخته و از تیم ملی این کشور حمایت می‌کنند. آن‌ها لباس‌های عجیب و غریبی بر تن دارند و بعضاً با گذاشتن عینک و کلاه‌گیس‌های رنگی شکل و شمایل خود را برای حضور در استادیوم کاملاً عوض کرده‌اند. * غلامحسین زمان‌آبادی که امور فرهنگی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در بیرون از استادیوم به همراه بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ مشغول توزیع پرچم بین تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران است. * یکی از تماشاگران عمانی مدعی شد حدود ۶ هزار بلیت رایگان برای حضور هواداران این کشور در بازی امروز تدارک دیده شده و شخصی که بلیت‌های مجانی را در اختیار تماشاگران می‌گذارد ۶ هزار قطعه بلیت خریداری کرده است. * در بیرون از ورزشگاه کری داغی بین تماشاگران ایران و عمان برقرار شده و هواداران دو تیم یک صدا تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند. * شماره پیراهن علیرضا جهانبخش که از محبوبیت خاصی بین هواداران ایرانی برخوردار است امروز روی یک بنر بزرگ حک شده و در دستان تماشاگران مقابل دوربین‌ها قرار گرفت. * در بین تماشاگران ایرانی و همچنین عمانی افرادی که با ویلچر خود را به استادیوم رسانده‌اند دیده می‌شوند. * تعدادی از هواداران فوتبال ایران از گناوه خود را به امارات رسانده و مدعی هستند امروز سامان قدوس برای تیم ملی ایران گلزنی خواهد کرد.
پخش زنده دیدار ایران و عمان
ساعت ۱۷:۳۰ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در شرایطی در ورزشگاه محمد بن زاید (ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره) برگزار می‌شود که تعداد زیادی از خبرنگاران عمانی برای پوشش این مسابقه روز گشته وارد ابوظبی شده و در ورزشگاه حضور دارند. *هواداران تیم ملی عمان در بیرون از استادیوم مشغول توزیع پیراهن و پرچم‌های کوچک کشورشان بین تماشاگران هستند و قصد دارند با لباس‌های یکدست قرمز وارد استادیوم شوند. *پیش از ورود خبرنگاران به محل برگزاری مسابقه تمامی خبرنگاران و عکاسان بازرسی بدنی شدند. چند هوادار متمول عمانی در اطراف ورزشگاه مشغول توزیع بلیت رایگان بین تماشاگرانشان هستند! این حرکت باعث هجوم تماشاگران عمان شد و آن‌ها با خیال راحت و به صورت رایگان وارد استادیوم خواهند شد. *در‌های استادیوم محمد بن زاید هنوز به روی تماشاگران باز نشده و هیچ شخصی روی سکو‌ها نیست. پخش زنده دیدار ایران و عمان ساعت ۱۶:۳۰ در حالی که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره برگزار می‌شود تعدادی از هواداران عمانی در مقابل در‌های استادیوم تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند. *تعداد اندکی از تماشاگران تیم ملی ایران هم در مقابل استادیوم حضور دارند و به حمایت از شاگردان کی روش می‌پردازند. *هواداران کازرونی با در دست داشتن بنری که عکس تیم ملی روی آن حک شده از تیم ملی حمایت کردند. *ماموران برگزاری مسابقات خیابان‌های منتهی به استادیوم را بسته و اجازه تردد خودرو‌های متفرقه را در اطراف خیابان‌ها نمی‌دهند. *مثل بازی‌های گذشته مسائل امنیتی در اطراف ورزشگاه برگزاری مسابقات حکمفرما شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied