شمانیوز
شما نیوز

منشا و پاتوسی در ترکیب اصلی.

شفر با ترکیب استقلال همه را غافلگیر کرد

سرمربی استقلال ترکیب یازده نفره این تیم برابر پارس جنوبی را اعلام کرد.

شفر با ترکیب استقلال همه را غافلگیر کرد
"ورزش سه" نوشت : وینفرد شفر در دیدار با پارس جنوبی دست به تغییرات گسترده‌ای در ترکیب آبی‌ها زده و از دو بازیکن خارجی خود در ترکیب ابتدایی استفاده کرده است. مهدی رحمتی مطابق انتظار در این دیدار در ترکیب اصلی قرار دارد و دروازه بان اول استقلال است. پژمان منتظری و محمد دانشگر دو مدافع مرکزی استقلال هستند تا سهرابیان نیمکت نشین شده و روزبه چشمی به خط میانی بازگردد.
شفر با ترکیب استقلال همه را غافلگیر کرد
شفر در این دیدار منتظری را از سمت راست خط دفاع به مرکز منتقل کرده تا به این ترتیب وریا غفوری به سمت راست خط دفاعی بازگردد و از سوی دیگر امید نورافکن نیز دفاع چپ آبی پوشان خواهد بود. فرشید باقری و روزبه چشمی مطابق انتظار دو هافبک دفاعی استقلال هستند که جلوتر از آن‌ها پاتوسی، اسماعیلی و صیادمنش در ترکیب حضور خواهند داشت و تک مهاجم استقلال نیز در این دیدار گادوین منشا است. استقلال در مسابقه قبلی مقابل تراکتورسازی با ترکیب متفاوتی به میدان رفت. شفر نسبت به دیدار گذشته خود تصمیم گرفته تا از تبریزی و شجاعیان در ترکیب اولیه خود استفاده نکند و البته کریمی مصدوم، سهرابیان و زکی پور نیز در ترکیب حضور ندارند تا آبی‌ها با ۵ تغییر نسبت به گذشته در زمین حاضر شوند.
شفر با ترکیب استقلال همه را غافلگیر کرد
به این ترتیب ترکیب استقلال برای این دیدار به شرح زیر است: مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، پاتوسی، منشا و صیادمنش.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied