شمانیوز
شما نیوز

چراغ سبز نیمار به رئال مادرید

نیمار در مصاحبه‌ای تلویزیونی از رئال مادرید تمجید کرد.

چراغ سبز نیمار به رئال مادرید
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی : نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه با گلوب تی وی در خصوص احتمال انتقال به رئال مادرید، بارسلونا و آینده اش صحبت کرد.
نیمار که تابستان ۲۰۱۷ بارسلونا را ترک کرد؛ حالا در رادار تیم رقیب یعنی رئال مادرید برای برگشت به لالیگا قرار دارد. او در خصوص رئال مادرید گفت:رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و هر بازیکنی آرزوی بازی در رئال مادرید را دارد. از حضور در پاری سن ژرمن راضی هستم و شرایطم در اینجا خیلی خوب است، ولی هیچکس از آینده خبر ندارد. کاملا واضح است که رئال مادرید تیم بزرگی است و یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و من احترام زیادی برای آن‌ها قائلم، ولی درحال حاضر خودم را در پاریس می‌بینم.
چراغ سبز نیمار به رئال مادرید
نیمار در مورد بارسلونا هم صحبت کرد. او گفت: هدف من بازی کردن در بارسلونا بود؛ این رویایم بود که به حقیقت تبدیل شد و همه این را می‌دانند. این چیزی است که از کودکی می‌گفتم و به آن دست یافتم و حالا حس خوبی دارم.
آینده؟ زندگی یک فوتبالیست خیلی سریع می‌گذرد. برخی اتفاقات ممکن است درلحظاتی که توقعش را نداری، رخ دهد.. هیچ کسی از فردا خبر ندارد. من امروز در پاریس احساس خوشبختی می‌کنم و تمام تمرکزم روی پاری سن ژرمن است. نمی‌خواهم پاریس را ترک کنم، ولی از الان تا سه ماه دیگر هیچ کسی نمی‌داند که چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied