شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی بارسلونا و ویارئال

بارسلونا دیشب در حالی با یک بازگشت رویایی موفق شد شکست 4-2 مقابل ویارئال را با تساوی 4-4 عوض کند که لیونل مسی و لوئیس سوارز بعد از 90 دقیقه گلزنی کردند تا بارسا از شکست بگریزد.

نتیجه بازی بارسلونا و ویارئال
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ورزشگاه خانگی ویارئال دیشب شاهد نبرد دراماتیک و پر افت و خیز بارسلونا و ویارئال بود. بازی‌ای که تا دقیقه 90 با پیروزی 4-2 ویارئال پیش می‌رفت ولی بارسلونا در یک کامبک رویایی موفق شد با درخشش دو ستاره بزرگش این بازی را بعد از پایان 90 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 به پایان برساند. اما قهرمانان و ضدقهرمانان یا ناکام‌های بزرگ بازی دیشب کدام ستاره‌ها بودند؟ لیونل مسی بدون شک قهرمان اول بازی دیشب بود. او که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود بار دیگر با یک ضربه آزاد استادانه گلی حیاتی برای تیمش به ثمر رساند تا در نقش نجات‌دهنده کاتالان‌ها ظاهر شود. گلی که در دقیقه 90 به ثمر رسید. لوئیس سوارز هم قهرمان دیگر میدان بود که 3 دقیقه بعد از مسی، کامبک رویایی بارسا را کامل کرد تا سوپرقهرمان‌های بارسلونا بار دیگر تیم‌شان را از یک شکست در لالیگا نجات دهند.
نتیجه بازی بارسلونا و ویارئال قهرمان دیگر میدان اما ساموئل چوکوئزه، بازیکن ویارئال بود که ساموئل اومتیتی و کلمنت لانگلت را در طول بازی کاملا محو کرده بود. او با قدرت و سرعت خارق‌العاده‌اش بارها دروازه بارسا را تهدید کرد و با اینکه تراشتگن دو بار مانع از گلزنی‌اش شد ولی اولین گل تیمش را او به ثمر رساند. اما تراشتگن دیشب، شب عجیبی داشت. دروازه‌بان آلمانی بارسا دیشب نمایش خوبی داشت اما چهار گل دریافت کرد. در حالت عادی دریافت چهار گل توسط یک دروازه‌بان او را به عنوان یکی از بازیکنان ضعیف میدان معرفی می‌کند اما تراشتگن دیشب لحظات موفق دیگری هم داشت تا رویهم‌رفته از او به عنوان یکی از نقاط ضعف بارسا یاد نشود. اما کارشناسان اسپانیایی ضعف اصلی بارسا را در خط دفاعی می‌دانند و علتش را عدم حضور جرارد پیکه عنوان می‌کنند. در اولین غیبت این فصل پیکه در لالیگا، بارسا عدم حضور او را به شدت احساس می‌کرد. اومتیتی نشان داد که هنوز در اوج نیست و لانگلت هم بدون حضور همبازی‌اش پیکه، سرگشته نشان می‌داد.
نتیجه بازی بارسلونا و ویارئال
فیلیپ کوتینیو اما دیگر ستاره موفق بارسا در میدان دیشب بود. او با وجود اینکه فصل خوبی را در این تیم سپری نکرده دیشب موفق شد اولین گل بازی را وارد دروازه ویارئال کند. اما کوتینیو بعد از این گل تقریبا از جریان بازی محو شد تا نشان دهد که همچنان نمی‌تواند یکی از قهرمانان بارسا لقب بگیرد. کوتینیو می‌توانست گلی به ثمر برساند که بازی را 3-0 به نفع بارسا کند ولی این فرصت را از دست داد تا روند بازی برای بارسا بعد از آن در مسیر سراشیبی قرار گیرد. اما هنرمند بازی دیشب بدون شک سانتی کازورلا بود. در اسپانیا از نمایش دیشب کازورلا به عنوان نمادی از سنت فوتبال اسپانیا یاد شده و ویارئال خوش‌اقبال است که او را در تیم خود می‌بیند. ویارئال زمانی که کمتر باشگاهی حاضر می‌شد به کازورلا فرصت بازی بدهد این شانس را در اختیارش گذاشت و حالا کازورلا با هنرمندی‌هایش به موثرترین مهره ویارئال تبدیل شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied