شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

دروازه بان پیشین سرخابی‌ها به گفت: به نظرم پرسپولیس در چند سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و حیف است قهرمان جام‌حذفی نشود.

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سعید عزیزیان سنگربانی است که هم سابقه حضور در استقلال را دارد و هم پرسپولیس. او در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس با ما به گفتگو نشست.
*چون خودتان سابقه دروازه‌بانی در پرسپولیس را دارید از شما می‌پرسیم، پرسپولیس در غیاب بیرانوند به مشکل نمی‌خورد؟ نه، بیرانوند بدون تردید یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا و بهترین دروازه‌بان ایران است و حتماً در پرسپولیس خواهد ماند، چون پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. البته رادوشوویچ هم در غیاب بیرانوند خوب کار کرده و به عنوان دروازه‌بانی جایگزین نشان داده که می‌تواند در چهار‌چوب دروازه خواسته‌های برانکو را برآورده سازد.
*در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سایپا و نتیجه این دیدار چه نظری دارید؟ سایپا تیم خوبی است که علی دایی ترکیب خوبی با جوان‌ها و باتجربه‌ها کنار هم جمع کرده، اما تیم سایپا در ورزشگاه آزادی حریف پرسپولیس نمی‌شود.
بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
*خستگی ناشی از حضور در آسیا و لیگ نگران کننده نیست؟ دست برانکو پر است و بازیکنان خوب زیادی روی نیمکت در اختیار دارد.
*در جام‌حذفی چقدر برای قهرمانی پرسپولیس شانس قائل هستید؟ بازی با سپاهان در نیمه‌نهایی سخت است، اما به نظرم پرسپولیسی که تا نیمه‌نهایی بالا آمده و در چند سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و حیف است قهرمان جام‌حذفی نشود. پرسپولیس باید طلسم چند سال قهرمان نشدنش در جام‌حذفی را بشکند و ان‌شاءا... دبل خواهد کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied