شمانیوز
شما نیوز

هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد ایسما و پاتوسی نباشند

مدیرعامل باشگاه استقلال: باقری حق حضور در تمرینات را ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مشکل قائدی حل شده و اکنون با تیم در اصفهان حضور دارد، اما باقری همچنان حق حضور در تمرینات را ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال: باقری حق حضور در تمرینات را ندارد
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: امیرحسین فتحی درباره برتری دو بر یک استقلال مقابل الهلال عربستان در کنار پیروزی دو نماینده دیگر کشورمان در این هفته گفت: درخشش نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی باعث اعتلای فوتبال ایران، کسب سهمیه و کرسی‌های بیشتر در آسیا خواهد شد. استقلال جزو نمایندگان شایسته این هفته بود، چرا که برابر الهلال قرار گرفت که تیم قدرتمندی است. خدا را شکر بازیکنان نتیجه خوبی گرفتند و هم باعث اعتلای فوتبال شدند و هم دل هواداران را شاد کردند.
مدیرعامل باشگاه استقلال: باقری حق حضور در تمرینات را ندارد
وی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: متأسفانه فوتبال ما به خاطر محدودیت‌های مالی با مشکلاتی روبه‌رو بوده و استقلال و پرسپولیس بیشتر از همه با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. تیم ما پس از بازی با الهلال عربستان روند خوبی گرفته و امیدوارم امروز علاوه بر نتیجه خوب برابر سپاهان، بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم تا در کورس قهرمانی بمانیم و دل هواداران را شاد کنیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم. مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی، ایسما گونکالوس و دیگر بازیکنان گفت: هواداران نگران نباشند. بازیکنان خارجی از جمله پاتوسی و همچنین ایسما مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند. قطعا این اتفاق می‌افتد تا مشکلات برطرف شود. فتحی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در رابطه با جلسه اعضای هیئت مدیره با وینفرد شفر و اینکه آیا اختلافات مدیران باشگاه و سرمربی آلمانی به پایان رسیده یا نه، گفت: در یک خانواده کوچک اختلاف سلیقه هست، در باشگاه بزرگی، چون استقلال نیز اختلاف سلیقه وجود دارد که در جهت پیشبرد باشگاه است. امیدوارم این اختلافات منجر به نتیجه خوب شده و استقلال در پایان فصل در جایگاه خوبی باشد. وی درباره مسئله انضباطی مهدی قائدی و فرشید باقری عنوان کرد: مشکل قائدی حل شده و اکنون با تیم در اصفهان حضور دارد، اما باقری همچنان حق حضور در تمرینات را ندارد و جلسه‌ای برای این بازیکن تشکیل نشده است. مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم استقلال به جایگاه واقعی خود که حقش است، برسد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied