شمانیوز
شما نیوز

برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم

سردار ازمون بعد از تمرین این تیم وقتی دختری برای گرفتن امضا پیش او امد او را بغل کرد و به گرمی از او استقبال کرد.

برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم

به گزارش خبرنگار شمانیوز : سردار ازمون که این روز ها در حال بازی در لیگ روسیه است پس از تمرین با تیم خود وقتی در حال ترک محل تمرین بود هواداران به سمت او امدند تا عکس و امضا بگیرندو سردار ازمون نیز یکی از انها را بغل کرد که باعث خوشحالی ان هوادار و گریه ی او شد.

ویدیوی سردار ازمون را در زیر مشاهده می کنید :

دانلود

بیوگرافی //

نام:سردار نام خانوادگی:آزمون تاریخ تولد:۱۱ دی ۱۳۷۳ محل تولد:گنبد کاووس قد:۱ ٫ ۸۵ متر رشته ورزشی:فوتبال پُست:مهاجم سردار آزمون در ۱۱ دی ماه ۱۳۷۳ در گنبدکاووس واقع در استان گیلان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می‌کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.
برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم ماجرای نامگذاری سردار آزمون پدر و مادر سردار، ابتدا می‌خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی‌تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند. داستان زندگی سردار آزمون یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین‌های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.
برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم
سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه‌ی فوتبال شد. مذهب سردار آزمون وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد. علاقه به اسب سردار آزمون سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام‌های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می‌کنند. برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند. وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امید‌های ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند. او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می‌آمد. وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به روستوف پیوست. در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست. همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.
برخورد احساسی سردار ازمون با یک دختر در ماشین لاکچری اش + فیلم افتخاران سردار آزمون در لیگ ایران کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال‌های ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان افتخارات سردار آزمون در روسیه کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شده در سال‌های ۱۶-۲۰۱۵ به همراه تیم روستوف
حجم ویدیو: 1.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied