شمانیوز
شما نیوز

جدول لیگ برتر بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان

تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد تا با شکست پدیده شهر خودرو به سه امتیازی پرسپولیس برسد.

جدول لیگ برتر بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدار‌ها تیم سپیدرود رشت با شکست مقابل فولاد خوزستان ۱۹ امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند و در صورت برتری نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان، شرایط سختی برای نجات از سقوط به لیگ یک دارد. فولاد هم با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول ماندنی شد.
جدول لیگ برتر بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان
ذوب‌آهن اصفهان هم امروز در ادامه روند درخشان خود، تراکتورسازی را نیز شکست داد و با سه پله صعود، به رتبه هفتم جدول رسید. تراکتورسازان نیز با ۴۹ امتیاز، در رده چهارم جدول باقی ماندند و کارشان برای قهرمانی لیگ برتر سخت‌تر شد.
همچنین در آخرین بازی امروز دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با تساوی خاتمه یافت. با این نتیجه، استقلال این شانس را دارد که با شکست پدیده در مشهد، به سه امتیازی پرسپولیس برسد. نتایج دیدار‌های برگزار شده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به شرح زیر است: ماشین‌سازی تبریز صفر - سایپا صفر استقلال خوزستان یک - نساجی مازندران یک پیکان ۳ - پارس جنوبی جم ۲ سپیدرود رشت یک - فولاد خوزستان ۲ ذوب‌آهن اصفهان ۲ - تراکتورسازی تبریز صفر پرسپولیس صفر- سپاهان صفر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
دیدار‌های باقیمانده این هفته، فردا برگزار خواهد شد که برنامه آن‌ها در زیر آمده است: شنبه - ۷ اردیبهشت ۹۸ * صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه تختی آبادان * پدیده شهر خودرو - استقلال تهران، ساعت ۲۰:۱۵، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied