شمانیوز
شما نیوز

ارتش یک نفره دژاگه مقابل پرسپولیس جواب نداد

اشکان دژاگه ستاره تیم تراکتورسازی تبریز نمایش قابل قبولی در مقابل پرسپولیس داشت و با استفاده از جنگندگی و سماجت، در خط حمله و هافبک تراکتور بازی کرد.

ارتش یک نفره دژاگه مقابل پرسپولیس جواب نداد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، در غیاب مسعود شجاعی، نقش اشکان دژاگه در تیم تراکتورسازی کلیدی‌تر بود و تراکتوری‌ها امیدوار بودند با درخشش این بازیکن پرسپولیس را از پیش رو بردارند. اشکان در این بازی نسبت به دیگر مسابقات تغییر پست داشت و از هافبک راست به هافبک میانی و نفوذی منتقل شده بود تا نقش تغذیه کننده ساسان انصاری را نیز ایفا کند.
ارتش یک نفره دژاگه مقابل پرسپولیس جواب نداد
در این بازی دژاگه بار‌ها اسیر هوشیاری مدافعان پرسپولیس شد و توپ را از دست داد، اما هرگز توپ گیری سفیدپوشان تهرانی به آسانی انجام نشد و شماره ۲۱ تراکتور تا آخرین لحظه برای تصاحب توپ جنگید و با سماجت خود، مدافعان پرسپولیس را اذیت کرد. او در برابر پرسپولیس آمار ۷۶ درصد پاس صحیح را ثبت کرد که باتوجه به فشردگی بازیکنان در بخش‌هایی از زمین، آمار قابل قبولی به حساب می‌آید. وی همچنین یک پاس کلیدی داد و ۶ سانتر هم داشت و البته دو شوت ناموفق را هم به ثبت رساند تا در امر شوت زنی خیلی خوب نباشد. دژاگه قصد داشت با درخشش در مقابل پرسپولیس و کمک به کسب سه امتیاز، خاطره تلخ دو بازی قبلی را پاک کند، اما درخشش او به برد منجر نشد تا اشکان در روزی که یکی از بهترین بازیکنان تراکتور بود، به نوعی با ناکامی زمین را ترک کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied