شمانیوز
شما نیوز

مجیدی با دانش ترین مربی برای استقلال است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آن‌هایی که فرهاد مجیدی را می‌شناسند به خوبی می‌دانند او کسی است که از هیچ‌کس خط نمی‌گیرد.

مجیدی با دانش ترین مربی برای استقلال است
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، برخی رسانه‌ها حضور فرشاد ماجدی در کادر فنی تیم استقلال را به برادر او یعنی میرشاد ماجدی ربط دادند که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است. میرشاد ماجدی در این باره به خبرورزشی می‌گوید: این یک موضوع خنده‌دار است چرا که فرشاد ما با فرهاد مجیدی رفاقت دیرینه دارد و سرمربی استقلال براساس این رفاقت و همچنین شناخت فنی از فرشاد خواسته به او کمک کند. باشگاه استقلال به این خاطر به فدراسیون فوتبال نامه زده و فدراسیون فوتبال هم با این درخواست موافقت کرده است، چون تیم امید تا پایان بازی‌های لیگ برتر برنامه‌ای ندارد. این وسط من چه کاره‌ام. بعد خیالتان راحت، آن‌هایی که فرهاد مجیدی را می‌شناسند به خوبی می‌دانند او کسی است که از هیچ‌کس خط نمی‌گیرد و به این خاطر خیالتان راحت باشد.
مجیدی با دانش ترین مربی برای استقلال است
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ادامه داد: فرشاد سال هاست مدرک A گرفته و در سال‌های اخیر در تیم‌های متعددی از جمله تیم‌های ملی کار کرده و اگر به جایی هم رسیده براساس تلاش خودش بوده نه حمایت من. حرف‌هایی که زده می‌شود اجحاف است در حق او و همچنین فرهاد مجیدی. از سویی من به عنوان رئیس کمیته آموزش بابت حضور برادرم در کادر فنی تیم استقلال چه پوئنی می‌توانم به فرهاد مجیدی بدهم؟ چیزی جز فراهم کردن مقدمات حضور او در کلاس‌های مربیگری؟ در حالی که فرهاد مدرک دارد و در این زمینه نیازی به من ندارد.
این حرف‌هایی که در مورد فرشاد می‌زنند یک بداخلاقی رسانه‌ای است. من درگیر کار خودم در فدراسیون فوتبال هستم و گاهی اوقات سرم اینقدر شلوغ است که خبری از فرشاد ندارم و حتی نمی‌دانستم او قرار است وارد کادر فنی تیم استقلال شود. به هر صورت زمانی که به درخواست فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال وارد کادر فنی تیم شد از او خواستم در تیم به گونه‌ای عمل کند که کسی نتواند به حضورش خرده بگیرد. ماجدی در پایان گفت: در یک و نیم سال اخیر همه دغدغه‌ام پیوستن فدراسیون فوتبال ایران به کنوانسیون آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که این امر محقق شد و از این پس فدراسیون فوتبال می‌تواند برای مربیان شرکت‌کننده در کلاس B و A خودش مدرک صادر کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied