شمانیوز
شما نیوز

سرمربی جدید تیم ملی کیست؟

خیلی‌ها به تکاپو افتادند تا نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران را کشف کنند.

سرمربی جدید تیم ملی کیست؟
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: وقتی مهدی تاج به تلویزیون گفت: «سرمربی تیم ملی انتخاب شده و جمعه سرمربی بزرگ تیم ملی را معرفی می‌کنیم تا همه بدانند تحریم‌ها اثری نداشته» خیلی‌ها به تکاپو افتادند تا نام سرمربی جدید را کشف کنند، اما بعضی‌ها لبخندی زدند و گفتند؛ «بلوف می‌زند! سرمربی کجا بود؟ فقط می‌خواهد زمان بخرد.»
سرمربی جدید تیم ملی کیست؟
منتقدان تاج می‌گفتند؛ «رئیس فدراسیون با گزینه‌ای به توافق نرسیده و فقط چند مذاکره پراکنده با مربیان خارجی داشته و اسمی در کار نیست که اگر بود تا به حال لو می‌رفت.».
اما نزدیکان رئیس مدعی بودند تاج عامدانه اسم به زبان نمی‌آورد، چون می‌ترسد کارلوس کی‌روش با آن مربی تماس بگیرد.
این عده می‌گویند؛ «تاج با خوان لوپتگی توافق کرده بود، اما کی‌روش به لوپتگی خط داد به ایران نیاید و زیرآب فدراسیون را پیش این مربی زد!».
ولی توافق با لوپتگی بیشتر به شوخی شبیه است. فعلاً اسم است که از در و دیوار می‌بارد؛ مارک ویلموتس بلژیکی، مارک هیوز ولزی، هروه رنارد فرانسوی و خوان لوپتگی اسپانیایی... می‌گویند لوپتگی که نمی‌آید، هیوز هم آش دهان‌سوزی نیست، ویلموتس هم موضوع را جدی نگرفته یا فراموش کرده که اصلاً به لیکنس زنگ نزده که بپرسد ایران چه جور جایی است. با این حساب باید منتظر رنارد باشیم؟
چند سال پیش محمدحسن انصاری‌فرد وقتی مدیرعامل پرسپولیس بود وعده داد از هفته ششم روی پیراهن تیم لوگوی اسپانسر حک شود و از این راه برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد. هفته ششم رسید و خبری از اسپانسر نبود، اما انصاری‌فرد روی لباس یک علامت سؤال و یک دست که در حال کندن برچسب بود حک کرد تا مثلاً بگوید اسپانسر برای روی پیراهن طرح داده و با این کار یک هفته دیگر زمان خرید، ولی دو هفته بعد دو اسپانسر مختلف روی پیراهن پرسپولیس معرفی شدند تا معلوم شود توافقی در کار نبوده است. نمی‌دانیم چرا حالا بی‌اختیار یاد آن ماجرا افتادیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied