شمانیوز
شما نیوز

تبعیض اسپانسر بین استقلال و پرسپولیس دلیل اصلی اعتصاب استقلالی ها

استقلال تهران دیروز را با اعتصاب سر کرد. بازیکنان تمرین را تعطیل کردند. علت تعطیلی هم عدم دریافت پول‌های‌شان بود.

تبعیض اسپانسر بین استقلال و پرسپولیس دلیل اصلی اعتصاب استقلالی ها
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، بازیکنان می‌گویند مگر می‌شود در یک هفته مانده به پایان لیگ، تنها ۴۰ درصد از پول خود را دریافت کرده باشند. به همین دلیل سفت و سخت ایستادند تا تمرین نکنند. استارت اعتصاب هم دقیقاً همین دو، سه روز قبل زده شد. خبرگزاری‌ها اعلام کردند بازیکنان پرسپولیس و برانکو بخش قابل توجهی از قرارداد خود را دریافت کردند. این خبر در گروه تلگرامی بازیکنان استقلال پیچید.
تبعیض اسپانسر بین استقلال و پرسپولیس دلیل اصلی اعتصاب استقلالی ها
آن‌ها هم تا دیدند تیم رقیب پول گرفته، داغ کردند که «برای آن‌ها پول هست، برای ما نه؟!» بازیکنان عمدتاً به مدیریت باشگاه انتقاد داشتند. فتحی در طول فصل جاری نشان داده هنوز قدرت یک مدیرعامل را ندارد. او بار‌ها به بازیکنان قول پرداخت دستمزدشان را داد، ولی موفق نشد به وعده‌اش عملی کند، به همین خاطر در این‌طور مواقع نوک پیکان انتقادات به سمت فتحی است. دیروز هم بازیکنان و تیم او را مقصر اصلی اعتصاب می‌دانستند.
این بار هم بازیکنان گلایه داشتند چرا در پرسپولیس باید پول باشد، ولی در این تیم نه، چراکه درآمد آن‌ها غیر از بازی‌های لیگ قهرمانان تا حدودی اندازه هم است. در دو، سه سال گذشته همواره بازیکنان پرسپولیس و استقلال از اوضاع مالی هم با خبر بوده‌اند.
فصل قبل بود که حتی بین بازیکنان دو تیم دعوا شد. استقلالی‌ها گفتند قرمز‌ها بیشتر از آن‌ها پول گرفته‌اند که این مسئله با واکنش بیرانوند و دیگر بازیکنان پرسپولیس همراه شد. بیرانوند مصاحبه‌ای علیه رحمتی و دیگر بازیکنان کرد و گفت: حاضر است اسناد بانکی را بررسی کنند تا ببینند کدام تیم بیشتر پول گرفته است. امسال هم یکی، دو بار این مسئله برای دو باشگاه دردسرساز بوده است. این بار پول گرفتن قرمز‌ها نقش مهمی در اعتصاب باشگاه استقلال داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied