شمانیوز
شما نیوز

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران:

تحریم مصاحبه با رسانه ها تصمیم خود بازیکنان فوتبال است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت:‌ بازیکنان خودشان تصمیم گرفتند با رسانه‌ها مصاحبه نکنند و عدم مصاحبه به ما مربوط نمی‌شود.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): خسرو والی‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی‌ در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت:‌ تمرین تیم ملی با حضور 14 بازیکن برگزار شد؛ کریم انصاری‌فرد که دیرتر از سایرین به تیم ملی دعوت شد به محل اردو رسید اما چون حضور او در لحظات پایانی تمرین بود دیگر نتوانست تمرین کند. پژمان نوری و مازیار زارع و محمد ابراهیمی که از تیم‌های شهرستانی دعوت شدند به دلیل زمان پرواز کمی دیرتر به اردو اضافه می‌شوند. لژیونرها هم که تعدادی از آنها در اردن و برخی از آنها در بیروت به تیم ملی می‌پیوندند.

وی افزود: هاشم بیک‌زاده و مهرداد پولادی، 2 بازیکنی هستند که دچار آسیب‌دیدگی جزئی هستند. بیک‌زاده از ناحیه ران دچار کوفتگی است و پولادی هم از ناحیه شانه درد جزئی احساس می‌کند که پزشک تیم ملی در حال رفع مشکل این 2 بازیکن است.

والی‌زاده در مورد اینکه آیا مشکلی برای روادید بازیکن وجود ندارد، اظهار داشت:‌ از قبل برای دریافت روادید اقدام کردیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با تصمیم شما مصاحبه انجام نمی‌دهند عنوان کرد:‌باید صبر کنید، اجازه بدهید تا در جمع بازیکنان بعد از اردو این مسئله را مطرح کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم. این مسئله ربطی به تیم ملی ندارد، اگر بازیکنان مصاحبه کردند شما می‌توانید با آنها صحبت کنید و از طرف ما مخالفتی وجود ندارد و این تصمیمی است که خود بازیکنان گرفته‌اند.

وی در مورد اینکه آیا قوچان‌نژاد مشکلش برای بازی در تیم ملی حل شده اظهار داشت:‌ کی‌روش به عنوان سرمربی قوچان‌نژاد را به اردو تیم ملی دعوت کرده و تا روز بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مجوز بازی کردن او را بگیریم، کی روش در اردوی مجارستان از قوچان نژاد راضی بود و این بار هم او را به اردو دعوت کرد. قوچان نژاد در کشور اردن به اردو اضافه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied