شمانیوز
شما نیوز

پدر بابک خرمدین کجاست؟

رکنا: ماجرای آزادی پدربابک خرمدین از آن خبرهای عجیب و غریبی است که وقتی دربرخی از رسانه ها منتشر شد واکنش های زیادی را به همراه داشت.

پدر بابک خرمدین کجاست؟

به گزارش رکنا، کشف جنازه مثله شده بابک خرمدین در اکباتان جنجال سازی زیادی کرد. پس از قتل بابک خرمدین توسط پدرش با تحقیقات بیشتر مشخص شد خواهر و داماد خانواده بابک خرمدین به طرز هولناکی کشته شده اند. بابک خرمدین کارگردان فیلم " کورسو" نیز بوده و همچنین با تحقیقات خبرنگار رکنا جزئیات عملیات 5 ساعته کشف هویت قاتل بابک خرمدین مشخص شد.

عصر بیست و پنجم اردیبهشت سال 1400 مأموران پلیس شهرک اکباتان در جریان کشف جسد مثله شده مردی در یک سطل زباله واقع در خیابان نفیسی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات ماموران پلیس و تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان مطرح ایران است.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس بررسی های کارشناسی درباره محیط جغرافیایی و چگونگی ارتکاب جرم را در محل کشف جسد مثله شده آغاز کردند. تحقیقات دقیق تر توجه ماموران را به دوربین مداربسته بانکی که رو به روی سطل زباله بود جلب کرد.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز قضایی برای بازبینی دوربین مداربسته به بانک مراجعه کردند و بی وقفه 5 ساعت فیلم دوربین مداربسته را  لحظه به لحظه رصد کردند.

ماموران پلیس در بازبینی 5 ساعته فیلم دوربین مداربسته مشاهده کردند که مردی از یک خودرو " ال 90 " سفید رنگ با چمدانی که جسد مثله شده بابک خرمدین در آن بود پیاده شده و چمدان را داخل سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شده است.

بازداشت قاتل بابک خرمدین در اکباتان

تیم پلیسی پس از تحقیقات محرمانه و استعلام از پلاک خودرو هویت صاحب " ال 90" سفید رنگ را که اکبر خرمدین پدر مقتول بود را کشف و در یک عملیات هماهنگ قاتل و همسرش را بازداشت کردند.

در بازجویی های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا کردند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش کرده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب نتقل و مثله می‌کند.

قتل خواهر بابک خرمدین در تهران

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل دخترش در سال 97 اذعان کرد: آرزو در این مدت سرکش شده بود و به مادرش می گفت که بعد از مرگ پدرم حقوقش به من می رسد و به تو نیز حقوق کمی می دهم که بتوانی زندگی کنی ولی بیشتر پول را خودم بر می دارم.

وی افزود: دخترم اعتیاد به مواد مخدر گل و هروئین پیدا کرده بود و من وقتی با خودروی تاکسی به بیرون از خانه می رفتم و مسافرکشی می کردم آرزو به من زنگ می زد که شب دیر بیا خانه یا شب به خانه نیا که این موضوع مرا آزار می داد.

بنا بر این گزارش، اکبر خرمدین و ایران موسوی به اتهام قتل پسر، دختر و دامادشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اکبر خرمدین آزاد نیست

درحالی که رسیدگی به پرونده قتل بابک خرمدین دردادسرای جنایی تهران ادامه دارد خبری مبنی بر آزادی اکبر خرمدین از زندان منتشر شد، خبری که اظهارنظرهای زیادی را به همراه داشت. اما ماجرا از چه قرار بود؟

درحالی که روند رسیدگی به این پرونده هولناک درحال انجام بود، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از اولیای دم از قصاص قاتل گذشته کرده اند. چندی بعد از این خبر ، خبر مبتلا شدن اکبر خرمدین به کرونا و انتقال او به بیمارستان رجایی کرج منتشر شد. شاید هم زمان شدن این دوخبر باعث شد اینطور به نظر برسد اکبر خرمدین از زندان آزاد شده است.

طبق آخرین پیگیری خبرنگار حوادث رکنا، کیفرخواست اکبر خرمدین و همسرش از سوی دادسرایی  هنوز صادر نشده و درحالی که هر دو متهم این پرونده در زندان به سرمی برند ،تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied