شمانیوز
شما نیوز

موتور سواری عجیب ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار تصویری، از موتور سواریش با لباس حرفه ای رونمایی کرد.

موتور سواری عجیب ترلان پروانه

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار تصویری، از موتور سواریش با لباس حرفه ای رونمایی کرد.

موتور سواری ترلان پروانه با لباس حرفه ای /عکس

البته این عکس را ابتدا بهناز شفیعی منتشر کرد.

پس از آن هم ترلان پروانه تصویر موتورسواریش را بازنشر داد.

او در توضیح این تصویر نوشت: جوون بودیم
ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه چه بود؟

هفته های گذشته ترلان پروانه تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است.

انتشار این عکس نگرانی بسیاری از هواداران خانم پروانه را به دنبال داشت

بعد مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری‌ سا» است که خانم پروانه در آن نقش آفرینی کرده است.

اکران آنلاین این فیلم سینمایی «پری‌ سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شد.

بیوگرافی ترلان پروانه

نام:ترلان

نام خانوادگی:پروانه

تاریخ تولد:1377/4/18

محل تولد:شیراز

حرفه:بازیگر سینما و تلویزیون

تحصیلات:رشته گرافیک

زندگینامه ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied