شمانیوز
شما نیوز

عکس چهره جدید سحر قریشی جنجالی شد / جراحی زیبایی در دوران کرونا!

رکنا: سحر قریشی عکس جدیدی را در استوری اینستاگرامی اش منتشر کرد.کاربران با توجه به تفاوت شدید چهره سحر قریشی با عکس های قبلی اش نوشته اند او در دوران کرونا اقدامات زیبایی زیادی روی صورتش انجام داده است.

عکس چهره جدید سحر قریشی جنجالی شد / جراحی زیبایی در دوران کرونا!

به گزارش رکنا، سحر قریشی در نقش‌های متفاوتی بازی کرده است. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد.  در فیلم "به یک کارگر ساده نیازمندیم" سحر قریشی نقش آفرینی کرد. در این فیلم سحر قریشی در نقش همسر موقت آتیلا پسیانی ظاهر شد.  سحر قریشی عکس جدیدی را منتشر کرد.

سحر قریشی

سحر قریشی استوری جدیدی را در اینستاگرام خود گذاشت که چهره ای متفاوت تر از همیشه دارد و مخاطبان نیز عقید داشتند چهره او دستخوش عمر و تزریق شده است.

سحر قریشی

چهره طبیعی سحر قریشی!

در بسیاری از پیج ها و کامنت ها اشاره می شود که سحر قریشی آرایش زیاد می کند و چهره او عملی است و او را نشانه یک بازیگر مصنوعی در سینمای ایران می دانند ولی خود سحر قریشی چنین نظری را ندارد و دقیقا برعکس این حرف را می زند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که سحر قریشی بر نچرال بودن قیافه اش خیلی تاکید دارد و می گوید اگر آرایش نکند چهره او زیاد تغییر نمی کند و به صورت فابریک کارخانه صورت زیبایی دارد. طبق ادعاهای سحر قریشی که خودش را بدون عمل و نچرال میداند می توانیم بگوییم که با نچرال ترین بازیگر زن جنجالی طرف هستیم : برخی او را زیباترین بازیگر ایران می دانند ! برخی هم پر حاشیه ترین ! سحر قریشی یکی از بازیگرانی است که به واسطه چهره زیبایی که دارد به راحتی توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازیگر مطرح در سالهای اخیر در فضای مجازی حواشی زیادی را به راه انداخته است. او در بسیاری از مواد عکسهایی با استایل های متفاوت از خود در فضای مجازی منتشر می کند و طرفدارانش را از حال خود بی خبر نمی گذارد. خانم قریشی در یکی از مصاحبه هایش از اینکه مردم به تیپ و ظاهر و حجاب او گیر می دهند ابراز نگرانی و ناراحتی کردند. سحر قریشی می گوید که برخی از مردم از دین اسلام فقط گیر دادن به حجاب را یاد گرفته اند چرا باقی گناه ها را (مثل دروغ و ...) حساسیت نشان نمی دهید.

سحر قریشی

شایعه افغانی بودن سحر قریشی

از بزرگترین صفاتی که به سحر قریشی نسبت می دهند افغانی بودن اوست. این صحبت را اولین بار شهره قمر بازیگر زن جنجالی که به همه حمله می کند در فضای مجازی منتشر کرد و ادعا کرد که سحر قریشی افغانی است.  قمر در اینستاگرام خود نوشت: دوری کردن از اصالت افغانی بودن، پروفایل سیاه و مردن خواهر برادری که وجود خارجی ندارد فقط برای جذب فالوور است. سحر قریشی افغانستانی است. اگرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته اسـت، ولی او با قدرت و تلاش به کار خود ادامه می دهد ودر مقابل حواشی می ایستد و بـه آنها پاسخ می دهد. نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این اسـت کـه او اهل فوتبال اسـت و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال اسـت. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران اسـت. سحر قریشی درسال ۱۳۹۶ برای نخستین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» بـه کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت بـه روی صحنه رفته اسـت.

تحول سحر قریشی

سحر قریشی ادعا می کند می خواهد زندگی خودش را تغییر بدهد و شاید دلیل اینکه یکی دو سال اخیر در فضای مجازی کمرنگ شده و تقریبا غیب شده است همین باشد که به زودی رونمایی از یک سحر قریشی جدید را خواهیم داشت ! این گفته خود سحر قریشی است که می گوید سعی می کند مثل قبلا رفتار و ظاهر جلف نداشته باشد و پخته تر عمل کند. البته او می گوید که رفتار گذشته اش متناسب با سنش بوده و هیچ کار اشتباهی نکرده و اگر هم اشتباهی کرده مربوط به سن کمش است و الان پخته و با تجربه شده است و کاملا متفاوت شده است. در یک مصاحبه گفته بود دخترایی که آرایش نمی کنند می خواهند خودشون را به جای خانم های فرهنگی و هنرمند جا بزنند. سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

دعوای فالووری میان سحر قریشی و دوستش

سحر قریشی با زبان تندی که دارد دوستان زیادی را از خودش دور کرده است. میان سحر قریشی و بهنوش بختیاری حاشیه های زیادی به وجود امده است و بیشتر اینها برای فالوور اینستاگرام است. قبلا سحر قریشی که به اندازه امروز فالوور نداشت برایش فالوور خیلی مهم بود و خب تعداد کمتر فالوورهای او نسبت به بهنوش بختیاری باعث شده بود که از روی حسادت حرف هایی را مطرح کند. سحر قریشی می گوید که اکثر فالوورهای بهنوش بختیاری فیک است و او در اینستاگرام فالوور خریده است و این کاملا مشخص است. سحر قریشی درباره فالوورهای بهنوش بختیاری درست می گوید و کسی که کمی با اینستاگرام سر و کار داشته باشد می فهمد جریان چیست. جالب است که بهنوش بختیاری عکس در صفحه اش ارسال نمی کند که لایک های پایین او مشخص شود بیشتر فیلم ارسال می کند. بیش از 9 میلیون فالوور دارد ولی لایک ها و ویوهای او به اندازه یک صفحه 500 هزارتاییست ! سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق کرده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied