شمانیوز
شما نیوز

ابهام در ازدواج مجدد شقایق دهقان بعد طلاق از مهراب قاسم خانی + عکس ها

رکنا: شقایق دهقان بعد از جدایی از مهراب قاسمخانی قصد ازدواج مجدد دارد؟

ابهام در ازدواج مجدد شقایق دهقان بعد طلاق از مهراب قاسم خانی + عکس ها

به گزارش رکنا، شقایق دهقان متولد زمستان  1357در گیسن، آلمان است. شقایق دهقان بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسرسابق شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است. فعالیت شقایق دهقان در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف شقایق دهقان ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت . او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است . شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است . شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود . او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد . شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش از نظر دادن در مورد موارد مختلف نمیگذره . اما چند وقت پیش شایعه ای گریبان شقایق دهقان را گرفت آن هم ازدواج مجدد بود . او در این مدت با بازکردن پیج ایسنتاگرامی به حاشیه رفت . اما هنوز خبری قطعی مبنی بر ازدواج مجدد دهقان منتشر نشده است و او نیز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده باید منتظر ماند و دید ایا این شایعه نیز مانند شایعه جدایی اش به حقیقت می پیوندد یا خیر .

شقایق دهقان

شقایق دهقان دوباره عاشق شد

شقایق دهقان بازیگر مطرح و همسر قبلی مهراب قاسمخانی در اینستاگرامش متنی عاشقانه را برای خواهرش منتشر کرد.

شقایق دهقان با انتشار عکسی دونفره با خواهرش متنی عاشقانه را برای روز تولد او به اشتراک گذاشت.

شقایق دهقان با انتشار این عکس نوشت:

خواهرم تو یه اقلیمِ عجیبى! تو که توى هواى گرم و آفتابىِ روحت یهو بارون میباره!

تو که توى سیاهىِ شبِ چشماىِ غمگینت یه خورشید گرم و نورانى و امیدبخش دارى!

تویى که صورت مثل روز روشنت یهو شب میشه، شب میشه اما هنوز توش یه هلال ماه نو میدرخشه!

و همه ى اینا فقط، از ذات و طبیعت کسی میتونه سرریز بشه که تو قلب یه پاییزِ خیس،

تو آب و هواى متغییر یکى از شهر هاى شمالىِ وطن ، توى خاموشى و تاریکى و وحشتِ آغاز جنگ

در طول اعلام وضعیت قرمز تا سفید و صداى فریاد رعد و برق و ریزش بى امان تگرگ به دنیا اومده باشه!

به دنیا اومده باشه تا ثابت کنه جهان نامتعادله ولى قشنگه ، پُر از تناقضه اما قشنگه! پُر از جنگ و وحشت و خشونته اما قشنگه!

تولدت مبارک سى سى

تولدت مبارک بنفشه وحشى

پ.ن دوستان عزیزم کیک دست منه درست،

رونمایی شقایق دهقان از خواهرش!

عکسی از شقایق دهقان و خواهرش مهرناز را مشاهده می‌کنید.

شقایق دهقان

شقایق دهقان تصویر جدیدی را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز به تازگی وارد دنیای مجازی شده است. شقایق دهقان که پیش از این در سریال های طنز و درام زیادی ایفای نقش کرده است. شقایق دهقان تا چند ماه پیش صفحه ای در اینستاگرام نداشت اما به تازگی وارد این شبکه اجتماعی شده است.

شقایق دهقان با انتشار این عکس نوشت: من و گنجینه هایم #خانواده #مادر_پسری #خواهرانه

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied